Tips till oss som kommer fort!
Jag som många andra känner säkert prestationsångest när man skall få ligga att det ofta bara fungerar 1 minut sen va det över.
Jag kunde som tur va vänta lite och ?ladda om? genom att få smeka min sambo och ge henne fontänorgasmer undertiden.
Vi testade allt möjligt från kondomer med någon fördröjnings medel, till ren bedövningsspray, runka någon timme innan vi skulle ha sex ( funkade helt ok), olika ställningar ( bakifrån funkar sämst) osv
Det va först när vi bestämde oss för att skaffa barn vi båda sa att nu skall vi ha sex minst 1-2 gånger om dagen tills hon blev gravid. Det tog ca 6 månader och kan säga att så mycket som vi har legat och så länge? Säger bara WOW!
Efter 1 vecka med sex minst 1 gång om dagen så kunde ja gå från 1 minut till ca 15 minuter utan att avbryta som längst körde vi i ca 45 minuter oavbrutet i olika ställningar och jag kände inte ens i närheten att ja skulle komma.
Var så jäkla skönt att bara kunna köra på och min sambo bara älskade det med.
Vi va grymt slutkörda sen men återhämtade oss snabbt och körde sen vidare ????
Så mitt tips som fungerade för mig va ha sex minst 1 gång om dagen i en period så märkte jag skillnad i alla fall ????
Lycka till!
P.s En helt sann historia
D.s