• Anonym (Aska)

Fokus på att slicka.. suck

Ibland undrar jag om det inte finns någon mer tjej som INTE gillar att bli slickad? 

Det är trist och känns knappt. Många har provat men det ger mig absolut ingenting, även fast man är ärlig om detta ska det fokusera på att just slicka en. Lyssna in, jag gillar annat!

• Svar på tråden Fokus på att slicka.. suck
  • Anonym (C)

Jag gillar inte att bli slickad, jag blir typ uttråkad och tappar lusten/kårheten. Har försökt säga det till min man, men han försöker ändå titt som tätt.

• Anonym (Yummie)

Då har jag helt klart haft tur i livet. Har inte träffat någon som inte njutit av att bli slickad. 
    Tycker om att ge, har haft flera tjejer som man bara kunnat slicka upp i brygga utan att få något tillbaka. De som kommit multipelt med bara en tunga på clittan.
    Full respekt för att man inte tycker om att få - men jag tycker för mycket om att ge för att låta bli.....

• Anonym (Aldrig.)

Hade tur och träffade min livs kärlek vid 18 års ålder. Idag är vi 33. Ja i början ville han. Men aldrig känt mig bekväm med det. Tycker inte om förspel över huvud taget på mig. Ger gärna men nej. Mig ska de va pang på... Och min man accepterade det från kanske 6mån in i förhållandet. Så haft tur så sätt. Ärlighet varar längst. Säg som det är och att du inte vill, men att du gärna ger... Så borde det väll trilla ner en polett någonstans.. 

• Anonym (Fiskslickaren)
    Anonym (C) skrev 2022-02-08 18:38:45 följande:

Jag gillar inte att bli slickad, jag blir typ uttråkad och tappar lusten/kårheten. Har försökt säga det till min man, men han försöker ändå titt som tätt.

Han kanske tycker om att göra det.

Min fru gillar inte att få oralsex, jag däremot gillar att ge. Hon säger att det inte ger något och att hon aldrig riktigt gillat det.

Såå, jag slickar inte, jag däremot känner att sexet blir lite tristare, saknar smak och lukt och själva akten. Har vaknat av att jag drömt att jag slickat mitt ex innan min fru, som älskade när jag gjorde det. 

Det är som det är...
  • Anonym (va)
    Anonym (Yummie) skrev 2022-02-08 18:46:24 följande:
    Då har jag helt klart haft tur i livet. Har inte träffat någon som inte njutit av att bli slickad. 
    Tycker om att ge, har haft flera tjejer som man bara kunnat slicka upp i brygga utan att få något tillbaka. De som kommit multipelt med bara en tunga på clittan.
    Full respekt för att man inte tycker om att få - men jag tycker för mycket om att ge för att låta bli.....
    Vad menar du med det sista? Att du gillar att slicka så mycket att du gör det även om hon inte vill?
  • Mimosa86

Samma här. oralsex ger lite effekt. känns mer som onani och det sysslar jag hellre med själv eftersom jag är bättre än han på det.

ger efter för oralsex enbart för hans skull, jag avstår helst 

• Anonym (J)

Gillar det inte heller. En enda man har lyckats få det lite skönt men inte så jag tycker det är fantastiskt på något sätt. Blir hellre stimulerad med fingrarna. 

• Tukt

När jag pratar med kvinnor som är negativa till oralsex så kommer det ofta fram att de känner sig pressade av att njuta. Det finns ju någon självklarhet i att kvinnor ger oralsex, men då de får så är det ofta så att många män tycker de gör något stort för sin kvinna, och att det därför blir en massa förväntningar. 
    Om förväntningarna minskar, och det kanske kombineras med händer, leksaker brukar det fungera bättre.

(resonerar nu utifrån ett hetroperspektiv,)

• Anonym (Gillar inte)
    Anonym (Aska) skrev 2022-02-08 18:30:49 följande:
    Fokus på att slicka.. suck

Ibland undrar jag om det inte finns någon mer tjej som INTE gillar att bli slickad? 

Det är trist och känns knappt. Många har provat men det ger mig absolut ingenting, även fast man är ärlig om detta ska det fokusera på att just slicka en. Lyssna in, jag gillar annat!

Gillar inte heller att bli slickad, ger mig inte ett dugg, behöver kraftigare stimulans än en tunga. Blir hellre ordentligt knullad - så mycket skönare 
  • Anonym (Gillar inte)
    Anonym (Yummie) skrev 2022-02-08 18:46:24 följande:

Det är skittrist, kan lika gärna bli slickad på knäet typ. Min man älskar att slicka så han gör det ibland ändå, jag suger hellre kuk :)
Svar på tråden Fokus på att slicka.. suck