• Anonym (Skönt)

    Jag är så glad att min man kommer fort

    Jag har alltid haft mer eller mindre ont vid sex, men nu har jag träffat en man som kommer väldigt fort vid sex och äntligen gör det inte ont för mig. Ville bara skriva av mig tror jag!

  • Svar på tråden Jag är så glad att min man kommer fort
  • Anonym (Skönt)
    Anonym (Ida) skrev 2022-02-11 14:12:11 följande:

    Bra för sex är inte skönt för tjejer 


    Nej jag har inte haft det skönt vid sex då det mer eller mindre alltid gjort ont. 
  • Anonym (Ida)
    Anonym (Skönt) skrev 2022-02-11 14:16:18 följande:
    Nej jag har inte haft det skönt vid sex då det mer eller mindre alltid gjort ont. 
    Låter tråkigt men tyvärr är det så det är för oss tjejer. Vi får väl hoppas vi föds till män i nästa liv så man kan få ha de bra nån gång 
  • Tesskk

    Nej men vi kvinnor gillar inte sex då vi inte har det skönt. men så är livet. 

  • Anonym (Skönt)
    Tesskk skrev 2022-02-11 14:23:40 följande:

    Nej men vi kvinnor gillar inte sex då vi inte har det skönt. men så är livet. 


    Haha ja, min man kommer så fort för han tycker sex är jätteskönt, jag fatta inte alls vad som är skönt med sex 
  • Pinotage
    Anonym (Skönt) skrev 2022-02-11 14:16:18 följande:
    Nej jag har inte haft det skönt vid sex då det mer eller mindre alltid gjort ont. 
    På vilken sätt gör det ont ? Nyfiken.
  • Anonym (Suck)
    Anonym (Skönt) skrev 2022-02-11 14:10:44 följande:
    Jag är så glad att min man kommer fort

    Jag har alltid haft mer eller mindre ont vid sex, men nu har jag träffat en man som kommer väldigt fort vid sex och äntligen gör det inte ont för mig. Ville bara skriva av mig tror jag!


    Hur många av de här idiotiska trådarna orkar en person starta? En extrem löjlig fixering vid att kvinnor inte gillar sex. TS gillar inte sex men är aldrig intresserad av att försöka njuta eller bli kåt. 


    Tur att det inte är så för de allra flesta kvinnor, de flesta gillar faktiskt sex. Är kvinna, hade aldrig i hela mitt liv accepterat ett liv utan sex, bra sex. Älskar sex och ser till att njuta så mycket det bara går. Tycker synd om dem som missar den biten av livet.

  • Anonym (Lollo)

    Aaah ännu en tråd med lite vanligt hederligt gnäll


    Ska det som vanligt leda till en samsyn i tråden vilka själviska svin killarna är, eller ska det ta en ny spännande vändning?
  • Anonym (Suck)
    Tesskk skrev 2022-02-11 14:23:40 följande:

    Nej men vi kvinnor gillar inte sex då vi inte har det skönt. men så är livet. 


    Du kanske inte gör det, de flesta andra gör
  • Anonym (Suck)
    Anonym (Lollo) skrev 2022-02-11 14:48:23 följande:

    Aaah ännu en tråd med lite vanligt hederligt gnäll


    Ska det som vanligt leda till en samsyn i tråden vilka själviska svin killarna är, eller ska det ta en ny spännande vändning?
    Snart kommer tramset om att kvinnor aldrig får orgasm, att man ska fejka, att sex enbart är för mannen skull och att det enbart är penetrering som räknas. Man är inte intresserad av smek, oralsex eller något annat som skulle göra sex skönt utan är enbart helt fixerad vid att det inte är skönt. Detta är typ hundrade tråden på samma ämne :)
Svar på tråden Jag är så glad att min man kommer fort