• Fri 11 Feb 2022 22:37
    1878 visningar
    6 svar
    6
    1878

    Träningstights till vardags?

    Kan man ha det? Matcha bra med en vanlig tröja som inte är oversize? Bianca ingrosso verkar gilla den trenden ????

  • Svar på tråden Träningstights till vardags?
  • Anonym (Nej)
    Fri 11 Feb 2022 22:57
    #1
    -2 +1

    Eh nej, det kan man inte. Skulle se störtfånigt ut. Och när det gäller mode så är Bianca knappast nån förebild, hon verkar ha riktigt tråkig klädstil.

  • Fri 11 Feb 2022 22:59
    #2

    Varför inte. Ha vad du vill 

  • Anonym (Ja och nej)
    Sat 12 Feb 2022 07:25
    #3
    stjärnfallet skrev 2022-02-11 22:37:11 följande:
    Träningstights till vardags?

    Kan man ha det? Matcha bra med en vanlig tröja som inte är oversize? Bianca ingrosso verkar gilla den trenden ????


     Man kan ha det, men efter bara några veckor kommer små kommentarer i form av "Äger du inga vanliga kläder?" efter några månader blir man känd som "hon som är kär i sin egen röv" eller liknande.


  • Anonym (R)
    Sat 12 Feb 2022 07:36
    #4
    -1 +1

    Majoriteten av mina kollegor bär träningstights. Jag själv bär det rätt så ofta. Det brukar antingen vara till en t-shirt eller tjocktröja. Jag själv har ofta en lite längre tröja på eller liknande.

  • Anonym (Maja)
    Sat 12 Feb 2022 08:52
    #5

    Det beror väl på sammanhanget och vad man trivs i. Jag skulle kunnaa ha det hemma, ute på promenad, hos en kompis på vardagsfika  på mataffären, men inte på jobbet, kalaset, eller serveringen. Nu tycker jag ju att det är bekvämare med vanliga bomullstights så har ju det i såna sammanhang istället, när jag väljer bekvämligheten först. 

  • Anonym (C)
    Sat 12 Feb 2022 10:37
    #6

    Tänkte samma sak, självklart inte till jobbet eller skola. Sen tror jag verkligen inte folk tror man inte har andra kläder. Gör dom nu det, sköt er själva. 

Svar på tråden Träningstights till vardags?