• Anonym (Bella)

Kan man återkalla meddelande som man skickat på messenger?

Jag har en tid haft kontakt med en kille. Har varit ganska flörtigt och har varit väldigt intresserad av honom.
    Vi har inte haft kontakt varje dag, men några gånger i veckan, främst på Messenger.
    Jag skrev några meddelanden till honom, som han inte läste. Han verkade inte vara inloggad på FB heller, vilket han brukar vara ofta.

Fick sedan veta av en gemensam bekant att killen jag skrivit med sitter häktad!

Med tanke på vad jag har fått veta om honom nu så är jag inte alls intresserad längre!

Skulle därför vilja ta tillbaks de meddelanden som jag skickat, som han inte har läst!

Har googlat, men tror att det jag hittat är gammal info som inte längre fungerar tyvärr!

• Svar på tråden Kan man återkalla meddelande som man skickat på messenger?
  • Anonym (Bella)

Nu har jag lyckats återkalla mina senaste meddelanden som han inte har läst!
    Men nu funderar jag på om han kan se att jag skrivit, och sedan återkallat meddelandena??

• Anonym (Sara)

Vad sitter han häktad för? Tänk om han är oskyldig. Men jag förstår att du inte vill ha någon mer kontakt, troligtvis har han ju trots att gjort något brottsligt. 

om han undrar får du väl bara säga som det är: jag skrev ett meddelande till dig men valde att ta bort det eftersom jag inte längre är intresserad av vidare kontakt. 

• Anonym (Nej)

Om du har återkallat olästa meddelanden så kan han INTE se dem! Blocka och gå vidare.

• Anonym (Bella)
    Anonym (Nej) skrev 2022-02-13 11:27:57 följande:

Om du har återkallat olästa meddelanden så kan han INTE se dem! Blocka och gå vidare.

Förstår att han inte kan se det jag skrivit eftersom jag återkallade innan han läst dem (innan de levererats tom.). Men kan han se att det finns återkallade meddelanden? I min mobil så står det fortfarande att det finns återkallade meddelanden från det datum jag skrev till honom, är det bara jag som ser det??
  • Anonym (H)
    Anonym (Bella) skrev 2022-02-13 13:29:35 följande:
    Förstår att han inte kan se det jag skrivit eftersom jag återkallade innan han läst dem (innan de levererats tom.). Men kan han se att det finns återkallade meddelanden? I min mobil så står det fortfarande att det finns återkallade meddelanden från det datum jag skrev till honom, är det bara jag som ser det??
    Nej det står återkallade meddelanden för båda.
  • Anonym (sockertoppen)

Istället för att ghosta eller noja för att han ev kan se om det finns återkallade meddelanden så skulle jag ta tillfället i akt och avsluta snyggt genom att skriva någonting i stil med

Ser att du inte läst mina meddelanden på några dagar. Jag har funderat lite och känner att det nog är dags att gå vidare på varsitt håll, känns inte riktigt som vi klickade. Ha det fint /A

Så är saken ur världen, frågetecknen borta och ingen behöver fundera mer på den andra.

• Glinda från Oz

Du kan återkalla dem några minuter efter du skickat dem men inte flera timmar efter. 

• Dr Nail

Ingen här lyckas ge ett enkelt svar på en enkel fråga.

Svaret: ja, han kan se att du återkallade ett meddelande.

• Anonym (Men...)
    Dr Nail skrev 2022-02-14 11:54:56 följande:

Ingen här lyckas ge ett enkelt svar på en enkel fråga.

Svaret: ja, han kan se att du återkallade ett meddelande.

Men....jag han se första raden flimra förbi från de tre senaste på min startsida. När jag fått upp messenger och personen det gällde  stod bara "nn har tagit tillbaka ett meddelande" tre ggr. 
    Hann se vad som troligen var fyllechatt om hur han saknade mig och dyl. Han har nog upptäckt  på morgonen att jag inte läst och skyndade sig att radera. Jag kommer inte berätta för honom att jag hann se...
Svar på tråden Kan man återkalla meddelande som man skickat på messenger?