• Anonym (Why)

Han fortsätter pocka på uppmärksamhet

En kille på jobbet, vet om att jag har känslor för honom, det måste han räknat ut för längesen. Jag är inte hans typ alls med tanke på vad han följer för folk på sociala medier osv ändå vill han ha min uppmärksamhet konstant? Varför ? Han kan stanna kvar på jobbet en timma. Gillar han uppmärksamheten så pass? Tänker det kan inte va svårt för honom att hitta en tjej. Börjar bli mer och mer irriterad att han inte försöker ta lite avstånd eftersom jag inte tror han har samma känslor. Kan han inte hjälpa mig på traven att glömma honom ?

• Svar på tråden Han fortsätter pocka på uppmärksamhet
  • Anonym (Damn)

Usch och fy för sådana bekräftelsetörstande nollor till män. Det är alltid nåt skadat med dem och det är riktigt jävla pinsamt att ha en sån som pojkvän. Umgås mer med den betydligt vanligare sorten som beter sig som människor och som inte leker med andras känslor.

• Anonym (Samma)

Har en likande sist. Om han inte räknat ut vilka känslor jag har är han väldigt trög. Sen har jag sagt att jag tycker för mycket om honom och ville han skulle backa .
    Ändå söker han kontakt, kan inte blocka honom vi jobbar ihop och måste ha den där kontakten via jobb men proffsig kontakt egentligen.  Han skickar dock  jämt en massa annat. Han har dessutom tjej. Undrar vad han vill utöver den kontakt .

• Anonym (M)

Du får ta ansvar själv för dina känslor. Du kan inte lägga det på honom att han ska lösa situationen åt dig.

• Anonym (K)

Det känns som att du läser in lite väl mycket hos den där killen. Antingen är han intresserad (vad man följer online säger inget om vem man blir kär i) eller så försöker han leka med dig eller så är han så otroligt needy för uppmärksamhet att man kan undra om det är nåt fel på honom. Oavsett är det inte ditt problem. Om du är kär - föreslå en fika. Om du tröttnat på honom - säg till att du behöver jobba och att ni får prata en annan gång.

Svar på tråden Han fortsätter pocka på uppmärksamhet