• Kalmar34155

Neg gravtest v 4+2

Neg gravtest v 4+2

Hej! Min mens har alltid varit extremt punktlig. Nu är jag 3 dagar efter bim och gjort ett gravtest igår som

Neg gravtest v 4+2

Hej! Min mens har alltid varit extremt punktlig. Nu är jag 3 dagar efter bim och gjort ett gravtest igår som visade negativt. Enligt appen borde jag (om jag är gravid) vara i vecka 4+2. Är det någon annan som fått negativt test trots missad mens och senare testat positivt?  som sagt konstigt att min mens som alltid är punktlig helt plötsligt är 3 dagar sen visade negativt. Enligt appen borde jag (om jag är gravid) vara i vecka 4+2. Är det någon annan som fått negativt test trots missad mens och senare testat positivt? Känns som sagt konstigt att min mens som alltid är punktlig helt plötsligt är 3 dagar sen

• Svar på tråden Neg gravtest v 4+2
  • Anonym (Test)

Vänta nån dag och testa igen. 

annars så är det väl bara så att mensen är sen helt enkelt, det är ju inte helt ovanligt även om man inte har upplevt det förut 

• svansmamman

Det är väldigt ovanligt att inte plussa efter BIM. Gissningsvis hade du senare ägglossning än du tror, alternativt att du inte haft ägglossning alls. Även om mensen, dvs även ägglossningen, brukar vara punktlig är det ingen garant för att det alltid är så. Det enda du kan göra är att avvakta några dagar och därefter testa på nytt. :) 

Svar på tråden Neg gravtest v 4+2