• Ifeelsad123

    Instabil?

    Har under senaste 6 till 7 år mått väldigt dåligt psykist. Jag är en 24 årig kvinna som annars lever ett normalt liv utåt men på senaste tiden har folk märkt att något börjar vara fel. Har såna extrema toppar och dalar i mitt humör,alltså humörsvägningar konstant. kan gå från att må bra och känna mig på topp med mitt självförtroende till i nästa stund hata mig själv och inte ser nån vits med livet. Har alldrig skadat mig själv men dricker väl mycket alkohol,som jag nu på senaste tid har börjat minska av på rejält. Har lätt för beroenden har jag märkt. Har alldrig knarkat men brukar mycket cigg om dagarna. Jobbar annars på vanligt jobb varje dag. Det jag märkt är att jag har väldigt mycket problem med relationer runt omkring mig,förutom med mina bästa vänner då. Alla relationer med övriga går i kras. folk jag älskar lämnar mig. Har provat diverse antidepressiva under åren men igenting hjälper. Har kontaktar psykolog för utredning med mitt psykiska illamående,men orkar inte mer leva såhär. känner mig som en total kaos människa vilket jag redan får höra alltför ofta. vad tror ni detta är?

Svar på tråden Instabil?