• Snöochsot

Nudes på vift

Ni som har skickat nakenfoton till någon. Har dessa foton någonsin kommit på villovägar? Har ni varit med om att de dykt upp offentligt? Löste det sig eller hamnade du i klistret?

• Svar på tråden Nudes på vift
  • Anonym (Q)

Om jag tar bilder som visar mer än brösten, så har jag inte med mitt ansikte! Så känns därför inte som någon katastrof om de "läckte" faktiskt.
    Vet att ett ex visade bilder för kompisar en gång. Kändes väl sådär eftersom de visste att det var jag även utan ansikte.

Sen tänker jag ibland på, och undrar, vad mina ex har gjort med bilderna som de fått efter att det tagit slut? Är de raderade, eller sparade i någon hemlig mapp med andra ex, haha?

• Anonym (Kim)

Har flera bilder på tidigare hookups och relationer. Inte skickat något  som kan avslöja mig, men bilderna jag erhållit visar vem på bilden det är. Några av dem är även tämligen kända. Än så länge så spar jag på dem, men vore lite kul att läcka dem...

Vet att det är sjukt elakt och osympatiskt, men hämnden är ljuv. 

• Snöochsot
    Anonym (Kim) skrev 2022-02-16 22:35:44 följande:

Har flera bilder på tidigare hookups och relationer. Inte skickat något  som kan avslöja mig, men bilderna jag erhållit visar vem på bilden det är. Några av dem är även tämligen kända. Än så länge så spar jag på dem, men vore lite kul att läcka dem...

Vet att det är sjukt elakt och osympatiskt, men hämnden är ljuv. 

Hämnd för vad?  Bara att ni gjort slut; räcker det för att vilja förstöra någons liv tänker du?

• Anonym (Kim)
    Snöochsot skrev 2022-02-21 09:45:47 följande:

Hämnd för vad?  Bara att ni gjort slut; räcker det för att vilja förstöra någons liv tänker du?

Kan tyvärr inte avslöja vad hämnden består av utan att kanske avslöja mig själv och andra parten, men nej, inte enbart för att vi gjort slut, vissa har enbart varit amorösa möten under kort tid. 

Vore mest kul att läcka de bilder på de som kanske är lite kända. Vissa är även filmsnuttar
  • Anonym (B)
    Anonym (Kim) skrev 2022-02-21 10:00:25 följande:
    Kan tyvärr inte avslöja vad hämnden består av utan att kanske avslöja mig själv och andra parten, men nej, inte enbart för att vi gjort slut, vissa har enbart varit amorösa möten under kort tid. 

Vore mest kul att läcka de bilder på de som kanske är lite kända. Vissa är även filmsnuttar
    Alltså, nej. Det vore inte kul. Bara hjärndött. Om de läckte skulle jag ha betydligt lägre tankar om den som spred dem än den som syntes på dem. 
Svar på tråden Nudes på vift