• Anonyym12

Predictor early

Hej. Tycker jag ser ett tunt streck, men vill kolla om någon mer ser. ger predictor early mycket spökstreck?
  • Svar på tråden Predictor early
  • svansmamman
    Anonyym12 skrev 2022-02-16 20:05:12 följande:
    Predictor early
    Hej. Tycker jag ser ett tunt streck, men vill kolla om någon mer ser. ger predictor early mycket spökstreck?
    Bilden ser ut att vara redigerad och om så är fallet går det dessvärre inte att säga något om något eventuellt streck. Om du ser ett streck som drar åt rosa när du tittar i verkligheten, oavsett vilken vinkel eller vilket ljus du tittar i, så är det säkert positivt. :) 
  • Anonyym12

Den är redigerad ja men syns även i verkligheten, har svårt att se vilken färg då den är så svag men tror den är rosa.

• PelloBello

Har fått svaga streck på pe sista månaderna utan att vara gravid. 
    När har du bim? 

• Anonyym12

Osäker, har oregelbunden mens men ska testa imorgon igen. 

har dock ont i brösten, både synliga blodkärl och ådror på brösten

• Kexsmula

Det är tyvärr inget streck. Ett riktigt streck är rödaktigt, spökstreck är gråa.

• Anonyym12

Misstänkte det men ska ta nytt imorgon så får vi väl se om det är positivt eller inte, har dock läst bra om pe bara

• Kexsmula

Tittade på andra bilden nu och tyvärr är det negativt. När jag blev gravid testade jag med Clearblue med veckoindikator för att vara helt säker.

• Anonyym12

är inte det för tidigt att testa med det, ifall detta är positivt så är det ju ett tidigt test

• svansmamman

Om de symptom du känner beror på graviditet kan du absolut testa med ett cb digital med morgonurin imorgon. :) 

• Anonyym12

Tagit ett Clearblue early och ser ett lika svagt blått streck, men inbillar nog mig tyvärr.

• Kexsmula

Jag ser inget streck alls på den sista bilden, tyvärr. Jag tror det är bäst för ens egen sinnesfrids skull att försöka testa endast när mensen varit sen i ca en vecka. Det kommer ju bli ett plus så småningom (med största sannolikhet) och då slipper man falska förhoppningar och må dåligt över det. Förstår att det kan vara svårt, men det är ett tips. Kram Hjärta

• svansmamman
    Anonyym12 skrev 2022-02-17 15:01:14 följande:
    Även denna bild ser redigerad ut så det går tyvärr inte att säga något om resultatet. Om det streck du tycker dig se inte är lika brett som kontrollstrecket och inte jämnt i färgen är det inte positivt. :)
  • Kexsmula
    Anonyym12 skrev 2022-02-18 14:31:22 följande:

Den är inte redigerad :)

Hur har det gått för dig? Jag hoppas givetvis på ett plus för dig så småningom.
    Clearblue med veckoindikator är lite dyra, men tycker det är värt det för att inte behöva grubbla och inbilla sig. Hoppas det går vägen! Hjärta
  • Anonyym12

Det var ett väldigt tidigt missfall, tyvärr. Börjar dock känna av äl och hade nog stegring igår, konstig nog så tätt efter missfallet :) 

Svar på tråden Predictor early