• UlleGull41

    Babykläder

    Min dotter väntar sitt första barn här till sommaren, en liten pojke och nu undrar vi var ni andra föredrar att köpa era kläder i från ? Finns ju alltid en uppsjö av gulligt och fina klänningar och tunikor till flickor med blommor och spetsar i överflöd och så kollar man avdelning för pojkar och där ekar det nästan tomt . Vi personligen gillar mycket färg och gärna roliga mönster . Så var är bästa stället att få tag I unisex och pokkkläder ? Tycker de verkar vara lite lättare ju äldre barnet blir men just baby är inte lätt att hitta .

  • Svar på tråden Babykläder
  • OupaOupa

    Jag håller med dig gällande utbudet av pojkkläder. Jag har mest handlat på Newbie, Astrid Lindgren, Bambinofashion och Villervalla. Det varierar i pris och jag har blandat dyrare plagg med billigare + second hand, då blir genomsnittet ganska rimligt.

  • nernu

    Villervalla är just färgglatt och unisex. Lindex har också rätt mycket sånt. Pop har blivit något sämre just kring det men finns fortfarande en del särskilt för bebisar. Åhlens har också mycket färgglatt. 

  • Gameofthrones

    PoP (Polarn och pyret), Lindex, Newbie,
    Ralph Lauren, Lacoste, H&M har men är det i butik så har olika H&M olika utbud, kolla på secondhand, kolla med din omgivning, för bebiskläder blir aldrig utnötta på det sättet.

  • Cusoon

    Jag gillar klädmärket Molo, just pga att dom har fina tryck och mycket färg, finns såklart plagg med volanger och spets också men mestadels tycker jag att dom är mer unisex  och har mycket kläder riktat till pojkar. Förrrutom Molo gillar jag Mini Rodini, Minories från kappahl, Newbie och Name it. H&M och Lindex har begränsat utbud men bra och billiga basplagg.

Svar på tråden Babykläder