• snuttan78

Oro inför äggdonationsbehandling

Hej, jag och min man har just påbörjat äggdonationsbehandling hos dr Olga i St Petersburg. Just nu förbereds jag för hysteroskopi i mars och står på p- piller. På måndag är det tänkt att jag ska ta en nedreglerande spruta, procrene depot och är så orolig över detta. Nån som genomgår samma sak, eller har tagit denna spruta förut? Hur reagerar man? Har mått ganska dåligt av p pillrena och önskar slippa ännu fler obehag. ???? Är sprutan absolut nödvändig? Detta är min allra första fertilitetsbehandling så är tacksam för all hjälp jag kan få!

• Svar på tråden Oro inför äggdonationsbehandling
  • Jag är bara jag

Gratulerar inför att ha påbörjat resan till barn! Solig  Alla som gjort och gör ÄD/ED är oroliga. Man har redan kämpat länge och gått igenom mycket och nu tagit nästa steg. Man funderar på hur allt ska gå. Och hormonerna... Jadu, ingen mår bra av dom. Just dina har jag inte tagit, men många andra. Man får tänka som så att det är värt det i slutänden. Det är ändå en ganska kort tid det rör sig om. Visserligen 13 veckor med progesteron om man blir gravid, men det kan man absolut stå ut med. 

Kan rekommendera en ÄD-grupp på Facebook. Råd och stöd från andra är gult värt.

Lycka till!{#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Oro inför äggdonationsbehandling