• Anonym (Normal?)

Skulle gilla otrohet

Jag skulle gilla ifall min fru var otrogen, hade inte haft något emot det.
    Tex att hon åkte på kryssning med singel-vänninor och hon träffade andra män som sprutade i henne utan kondom.
    Hade gått igång rejält på det.

Fler? Är jag normal?
    Jag är seriös.

• Svar på tråden Skulle gilla otrohet
  • Anonym (Är vanligt)

Då familjeliv så gott som dagligen har trådar på exakt det temat så är det väldigt, väldigt vanligt bland män som skriver på familjeliv. Utanför är jag inte lika säker på frekvensen men just här är det en majoritetsuppfattning, en norm, det är långt vanligare än att inte vilja det. 

Personligen är det inget för mig, men just här är du i gott sällskap. Så även om just din tråd får få svar så kommer det nya trådar på temat hela tiden att diskutera detta i. Lycka till i din strävan efter att bli cuck.

• Anonym (X)
    Anonym (Normal?) skrev 2022-02-19 17:39:30 följande:
    Skulle gilla otrohet

Tex att hon åkte på kryssning med singel-vänninor och hon träffade andra män som sprutade i henne utan kondom.

Fler? Är jag normal?
    Jag är seriös.

Ja, här på FL finns många män som tycker som du. Sedan att de flesta inte är karlar nog att fixa det IRL är en annan femma. 
  • Anonym (Normal?)

Som jag förstår det så vill många män att deras fruar ska ha sex med andra, typ av godkännande av mannen. Ömsesidigt.

Men jag hade tänt på att frun är otrogen utan att jag får reda på det, dvs utan min tillåtelse.
    Men får gärna berätta om det i efterhand, hade gått igång rejält på det.

• Anonym (Normal)

Du är jävligt onormal. För att svara på din fråga. Du är ju ingen man.

Att låta någon få knulla frun. Och att mannen sen går igång på det. På det här området har nog Darwin evolutionsteori floppat 

• Anonym (Trött)

Det är väl en normal fantasi. Kanske är bäst att det stannar i den världen. Har svårt att tro att du verkligen skulle uppskatta om det hände på riktigt. 

• Anonym (Han)

De är många män som tänder på detta. Även jag =)

• Gbgman73a

Jag tänker att det spelar väl ingen roll om det upplevs normalt eller ej. Huvudsaken är att alla inblandade njuter och mår bra av det. Jsg har träffat gifta fruar med tillåtelse av deras män. Ljuvligt skönt. 

• jeanette02

Utan kondom var det alltså... Vad spännande kanske får du en present också. Någon könssjukdom el en graviditet. Kanske båda delar. 

• Anonym (sådär)
    Anonym (Normal?) skrev 2022-02-19 17:39:30 följande:
    Skulle gilla otrohet

Fler? Är jag normal?
    Jag är seriös.

Fast om du är ok med att frun knullar andra så är det ju inte längre otrohet för då är nu båda överens om att det är ok.

Otrohet är när man knullar andra MOT sin partner vilja.

Om det är normal eller ej kan väl diskuteras. En norm är ju hur de flesta gör. och de flesta har inte öppna förhållanden. Så "normalt" är det väl kanske inte eftersom det inte är så de flesta gör. Men däremot är det ok moraliskt sett eftersom båda är ok med det och ingen ljuger eller sviker.
Svar på tråden Skulle gilla otrohet