• linaaaag

    Negativt graviditetstest trots flera dagar över BIM, rosa på pappret för ett par dagar sedan men ingen mens.

    Hej . 


    jag fick ett missfall (MA) 20/1 och väntar nu in min mens. 
    Jag är idag på dag 32 i cykeln men ingen mens . Det blev lite lite rosa på pappret när jag torkade mig för ett par dagar sedan men därefter inget blod alls ! 


    jag brukar alltid ha en cykel på 27-28 dagar. Jag är inte gravid har tagit flera graviditetstest senast nu på morgonen . 


    Undrar bara vad som händer , någon som varit med om liknande ? 

  • Svar på tråden Negativt graviditetstest trots flera dagar över BIM, rosa på pappret för ett par dagar sedan men ingen mens.
  • linaaaag

    Så är det kanske ? men tyckte det var konstigt att det kom en rosa flytning det brukar ju innebära att mensen sätter igång men sedan ingenting . 


    Fick min ägglossning (positiv på ägglossningstest) 5/2 så det är 17 dagar sedan .  Så den kom igång som vanligt . 


     

  • Vinnie83
    linaaaag skrev 2022-02-22 11:07:30 följande:
    Negativt graviditetstest trots flera dagar över BIM, rosa på pappret för ett par dagar sedan men ingen mens.

    Hej . 


    jag fick ett missfall (MA) 20/1 och väntar nu in min mens. 
    Jag är idag på dag 32 i cykeln men ingen mens . Det blev lite lite rosa på pappret när jag torkade mig för ett par dagar sedan men därefter inget blod alls ! 


    jag brukar alltid ha en cykel på 27-28 dagar. Jag är inte gravid har tagit flera graviditetstest senast nu på morgonen . 


    Undrar bara vad som händer , någon som varit med om liknande ? 


    Jag fick rosa på pappret den 8 och 9/3. Mensen skulle komma idag så jag har inte gått över tiden så som du har gjort men man blir lite fundersam för jag får också negativt graviditetstest och ägglossningstest visade fast glad gubbe för exakt 14 dagar sen så ägglossning kanske kom dagen efter eller så då är det 13 kanske 12 dagar som gott sen ägglossningen. Så det kanske är för tidigt för mig men enligt min app ska mensen komma idag och den brukar alltid oftast vara punktlig mellan dag 25-26. Så får väl se vad som händer här. Mensvärk och lite lättare illamående känner jag annars ingentingen. 
    Denna gång var ägglossningstesten skumma också för testade flera dagar med en tom ring sen sista dagen så kom en fast glad gubbe så den hoppade över dom blinkande gubbarna och gick på fast direkt sen första dagen jag testade hade jag blinkande gubbe och då var inte mensen slut redigt, vet inte varför jag testade redan då men nu känns det tur att jag gjorde det ändå för då märkte jag ju av att det var konstigt så frågan är om jag har haft ägglossning denna gång överhuvudtaget eller om det hoppade över. 
    Sen vi började detta med bebisverkstan så har jag märkt konstiga saker som kroppen styr med. 1 gång kom mensen flera dagar för tidigt, ny lyser den med sin frånvaro. Ägglossningstest som lever sitt egna lilla liv. Man blir inte klok och man blir ju knappast mindre stressad över att ngt är fel när man gick in på 8de försöket nu.

    Hoppas det löser sig för dig och att mensen kommer igång som den ska. Beklagar missfallet.
Svar på tråden Negativt graviditetstest trots flera dagar över BIM, rosa på pappret för ett par dagar sedan men ingen mens.