• Galaxen

Ingen molvärk äl +9

Hej! 
    Jag undrar om nån varit gravid trots att inte känt någonting som molvärk osv. 
    Varje cykel brukar jag få molvärk bara någon dag efter äl och på ägglossnkngs dagen.
    Har bara denna månad känns svagt svidande och molande känsla vid ägglossning och ont i vänster bröst ( har annars inte ont i brösten.)
    Men känner absolut ingen molvärk, så undrar nu då om andra varit totalt typ utan symptom före bim? Är på bim -6  idag och har en lutealfas på 15 dagar. 

• Svar på tråden Ingen molvärk äl +9
  • Galaxen

Menar såklart att det bara var vid ägglossningen jag kände något smått men ingen molvärk efter det, totalt inget liv i livmodern känns det som

• Jag är bara jag

Så tidigt har man inte gravsymptom öht. Jag har aldrig känt nåt före v.5 och även då ganska lite. Sen har det smällt till, men det är en annan historia. Tungan ute

• Galaxen
    Jag är bara jag skrev 2022-02-22 14:30:30 följande:

Så tidigt har man inte gravsymptom öht. Jag har aldrig känt nåt före v.5 och även då ganska lite. Sen har det smällt till, men det är en annan historia.  // Tungan ute

Tack för svar Glad
    Men tänkte bara att direkt befruktning skett att ägget fäste så börjar livmodern växa och då kan man få växtvärk som känns som molande värk, men sen såklart kan det ju hända att ägget inte fäst ännu med tänker jag.
  • Jag är bara jag

Embryot fäster 5-7 dagar efter äl. Det är hcg som ger symptom och det dröjer innan det är så högt att det märks. Livmodern växer ja, men så oerhört lite i början så molvärken brukar också dröja lite. Före BIM är det nog ovanligt. Och alla har inte molvärk och alla har inte symptom heller. En bekant till mig visste inte förrän i 5:e månaden att hon var gravid! Enda symptomet var utebliven mens och det skyllde hon på klimakteriet så hon testade inte förrän så sent.

• Finmamma

Hej TS

kanske överspelat men här du en som alltid har pms/symptom men som inte hade det när jag väl va gravid. Detta va alltså ett symtom för mig innan BIM. 

hur gick det för dig?

Svar på tråden Ingen molvärk äl +9