Lite romantik i vardagen
Hej!
Jag och min partner har varit tillsammans i drygt två år och vi bor tillsammans sedan en tid tillbaka. Jag själv skulle ändå säga att jag är ganska romantisk av mig och gillar att uppvakta min sambo. Med alltifrån blommor eller lite choklad, komma med kaffe på sängen på morgonen, laga mat så det är färdigt när min sambo kommer hem från jobbet, hälla upp ett glas vin eller en öl som min sambo får sippa på i duschen efter en lång dag eller se till så min sambo har lite snacks med sig i bilen när hon ska åka iväg på jobb osvosv..
Men det känns som om min sambo liksom aldrig gör något romantiskt tillbaka mot mig.. Visst att min sambo är väldigt mysig och stryker en på ryggen och sånt. Men känns inte som om att min sambo alls tänker i de banorna att få in lite romantik i vardagen. Inte ens när det var Alla hjärtans dag. (Även fast det kanske är lite bajsnödigt) Så lagade jag en trerätters och hade köpt en lite present bara för att jag ville. Men fick ingenting tillbaka. Bara att hon tyckte presenten var jättefin, men att hon tyckte det var skönt att ingen av oss tog Alla hjärtans dag på så stort allvar.
Vad gör ni för att få in lite romantik i vardagen? Litet som stort. Och berätta gärna om det är Du själv eller din partner som gör något litet extra.