• Irre91

    Klumpar v.5

    Hej alla,
    är i vecka 5 och idag började jag känna något i magen och började få lite ljurosa blödning sen ca 4h senare kom det lite klump med slem.. är helt förstörd ..  någon som haft likande men inte fick missfall.. 

  • Svar på tråden Klumpar v.5
  • svansmamman
    Det finns de som blöder mycket och klumpigt och trots det har en liten en kvar i magen. Det enda sättet för dig att veta säkert är att vänta en tid och då ta ett nytt graviditetstest. Ibland tar det tid innan HCG försvinner ur kroppen, men när jag haft missfall sådär tidigt (och allt kommit ut) har testen visat positivt bara någon dag efter blödningen. 

    Jag håller tummarna för att allt är som det ska med den lille!
  • Irre91

    Heej igen liten uppdaterin..

    åkte in dagen efter till gynakuten och då hade jag typ slutat blöda helt.. det ända jag fick till svar att jag inte är gravid och allt ser jätte bra ut.. hon kunde knappt se att jag hade varit gravid?? Super konstig.. trodde man kunde se sånt.. men på plats där fick jag göra ett test och det visade negativ..

    blödde ca 3 dagar och nu är frågan när tror man äl kommer ske.. jag köpt Äl test körde med det förra gången och blev gravid.. 

    gynekologen Sa att jag borde se detta som vanlig mens? antar att hon har rätt..??

  • svansmamman
    Irre91 skrev 2022-02-26 13:36:09 följande:

    Heej igen liten uppdaterin..

    åkte in dagen efter till gynakuten och då hade jag typ slutat blöda helt.. det ända jag fick till svar att jag inte är gravid och allt ser jätte bra ut.. hon kunde knappt se att jag hade varit gravid?? Super konstig.. trodde man kunde se sånt.. men på plats där fick jag göra ett test och det visade negativ..

    blödde ca 3 dagar och nu är frågan när tror man äl kommer ske.. jag köpt Äl test körde med det förra gången och blev gravid.. 

    gynekologen Sa att jag borde se detta som vanlig mens? antar att hon har rätt..??


    Vid mina tidiga missfall har jag fått ägglossning som ?vanligt?, dvs som att blödningen varit en vanlig mens. Om du vill köra på ägglossningstest även denna gång är det nog bara att testa som du brukar efter en mens. 

Svar på tråden Klumpar v.5