• Ellie21

Svagt positivt eller spökstreck?? ????

Hej!

Skulle behöva hjälp att se om det är spökstreck eller svagt positivt :). Har Pcos och försökt länge utan lycka. Så nu hoppas jag verkligen att vi kanske skulle kunna vara gravida ????

• Svar på tråden Svagt positivt eller spökstreck?? ????
  • Alipilian

Alldeles för tydligt för att vara spökstreck! 
    Vågar mig på ett Grattis! <3 
    (ta ett digitalt så slipper du fundera) 

• Felicccccia

Skulle kunna vara något där, testa imorgon igen och se om det starkare.. Så svårt ibland med sånna strips.. 

• Ellie21

Tack för alla svar! Hoppas verkligen det är positivt, har tyvärr inga digitala så får åka köpa imorgon :) 

Här Ingen amning när BIM skulle vara, har väldigt oregelbunden mens och gett upp på äl test så bara att vänta o se... Man blir ju bara så otålig! :)

• Felicccccia
    Ellie21 skrev 2022-02-26 16:07:59 följande:

Tack för alla svar! Hoppas verkligen det är positivt, har tyvärr inga digitala så får åka köpa imorgon :) 

Här Ingen amning när BIM skulle vara, har väldigt oregelbunden mens och gett upp på äl test så bara att vänta o se... Man blir ju bara så otålig! :)

Ja, håller tummarna för dig! <3 Uppdatera gärna hur det gick. 
  • Ellie21

Såhär såg det ut imorse, ska testa igen om ett par dagar. Men hoppet försvann lite :(

Tack för alla fina svar :)

• PelloBello
    Ellie21 skrev 2022-02-27 08:50:12 följande:

Såhär såg det ut imorse, ska testa igen om ett par dagar. Men hoppet försvann lite :(

Men! 
    Förhoppningsvis var det lite för tidigt för det digitala. Jag tycker också att första ser positivt ut.
    Tog du med morgonurin? 
  • Ellie21
    PelloBello skrev 2022-02-27 09:54:47 följande:
    Men! 
    Förhoppningsvis var det lite för tidigt för det digitala. Jag tycker också att första ser positivt ut.
    Tog du med morgonurin? 
    Ja det gjorde jag, hoppas också att det är lite för tidigt, får testa igen :)
  • Felicccccia
    Ellie21 skrev 2022-02-27 08:50:12 följande:

Åh vad trist! Men det kanske var för tidigt.. Hoppas du får ditt plus om några dagar <3
  • Ellie21
    Felicccccia skrev 2022-02-27 11:35:12 följande:
    Åh vad trist! Men det kanske var för tidigt.. Hoppas du får ditt plus om några dagar <3
    Tack <3
Svar på tråden Svagt positivt eller spökstreck?? ????