Sambo otrogen ??
Min sambo sedan många år tillbaka har "relation" med en kollega som hon försöker dölja för mig. Dom hörs via samtal-sms-messenger-whatsup flera gånger varje dag, även på nätterna ibland. Har inte sett några direkta tecken på fysisk otrohet men hon raderar deras historik i stort sett efter varje AW. Hon gillar inte om jag skickar för många sms då hon säger att hon har svårt att svara mig då hon har så mycket att göra på jobbet. Men om hennes kollega är ledig så skickar dom 5-10 sms på en dag o då svarar hon nästan direkt oavsett om hon har rast eller inte. Mig hinner hon knappt svara ens på lunchen. Senast när han skickade ett meddelande på Messenger en kväll så skrev hon att det inte var läge att svara på hans meddelanden just nu, kanske för att jag var i närheten. När det plingar i hennes mobil och jag frågar vem hon fick sms ifrån så ljuger hon o säger att det var från någon annan. Varför skickar dom meddelanden på så många olika plattformar? Räcker det inte med sms kan man undra? Dom går promenader o lunchar tillsammans o hon säger att hon gör detta själv. Klart man får skicka sms o ringa o ta en lunch med en kollega, men ljuger man om det så känns det som hon döljer nåt. Min sambo har tidigare haft en affär med en kollega på sin gamla arbetsplats o hennes nya kollega har också en historia med otrohet, så det gör mig extra orolig. Nu till helgen har dom AW o jag är orolig att nåt ska hända.... Skulle vilja se vad som händer under kvällen o på vägen hem, bor i någorlunda samma område så de följs säkert åt på vägen hem. Men vill inte sänka mig så lågt att smyga på dom. Vad skulle ni gjort o har ni några råd ??