• Belzinas

    Se privat konto på Instagram

    Hej!

    Är det någon här som har lyckats se ett privat konto på Instagram utan att följa personen? Hur gjorde ni? Behöver kolla upp en person av olika anledningar. Har provat att göra ett fake-konto och försökt följa personen men det funkade såklart inte. Verktyg som tex instaspy är bara bluff. Ja, jag har provat. Tacksam för alla tips ni har! :)

  • Svar på tråden Se privat konto på Instagram
  • Fjäril kär

    Nej ett privat konto är ju privat av just den anledningen att ingen ska kunna komma åt det utan att först gå via ägaren till kontot.

    Hade du velat att vem som helst ska kunna fuska sig in i ditt eget konto om du var privat? 

  • Anonym (X)
    Fjäril kär skrev 2022-03-02 07:38:22 följande:

    Nej ett privat konto är ju privat av just den anledningen att ingen ska kunna komma åt det utan att först gå via ägaren till kontot.

    Hade du velat att vem som helst ska kunna fuska sig in i ditt eget konto om du var privat? 


    Varför ens svara i tråden om du inte vet något om det ts frågar efter?
  • Anonym (X-fru)

    Vad är det för information du söker och hur vet du att det du letar efter finns på detta konto? 

    Jag har privat konto pga mitt ex som stalkar mig och jag skulle bli jävligt förbannad och förtvivlad om någon skulle försöka hacka sig in på mitt konto för att (gissningsvis) leta info åt exet. 

Svar på tråden Se privat konto på Instagram