• villhatrekant

    Vad skulle du göra om din man blev impotent?

    Läste på ett annat forum om ett par där mannen blivit kraftigt impotent och inte längre kunde ha penetrerande sex. För att kvinnan i paret inte skulle gå miste om ett tillfredsställande sexliv uppmuntrade mannen henne att träffa andra män för sex och de var båda nöjda med den lösningen. Jag undrar hur kvinnor här på FL skulle reagera i den situationen? Om din man inte längre kunde ha penetrerande sex, och erbjöd dig att ha sex med andra män i stället, vad skulle du göra?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad skulle du göra om din man blev impotent?
  • Anonym (qqq)

    Eftersom penetrerande sex inte är speciellt viktigt för mig så skulle det ärligt talat inte spela roll, bara han tyckte det var kul att ha sex ändå. Oralsex funkar utmärkt. 

    Tycker man det behövs penetration kan man alltid använda leksaker också. 

  • Gaskarl
    Anonym (qqq) skrev 2022-03-04 12:09:11 följande:

    Eftersom penetrerande sex inte är speciellt viktigt för mig så skulle det ärligt talat inte spela roll, bara han tyckte det var kul att ha sex ändå. Oralsex funkar utmärkt. 

    Tycker man det behövs penetration kan man alltid använda leksaker också. 


    Är med dig till 100%
  • Anonym (Kvinna)

    Penetration är inget jag skulle sakna. Så länge tungan och fingrarna inte ramlar av så är jag nöjd. 

  • Anonym (kåtaLisa)

    Jag skulle nog tyvärr göra slut. För mig är det mycket viktigt att min partner har en välfungerande kropp. Vältränad, snygg och självklart måste hans penis fungera klanderfritt så erektionen är A och O. Helst vill jag att han är omskuren också. Och den får inte vara för liten.

    Jo, jag är snygg så jag kan ställa dom här kraven faktiskt....

  • Anonym (Ryr)
    Anonym (kåtaLisa) skrev 2022-03-04 15:43:19 följande:

    Jag skulle nog tyvärr göra slut. För mig är det mycket viktigt att min partner har en välfungerande kropp. Vältränad, snygg och självklart måste hans penis fungera klanderfritt så erektionen är A och O. Helst vill jag att han är omskuren också. Och den får inte vara för liten.

    Jo, jag är snygg så jag kan ställa dom här kraven faktiskt....


    100% skrivet av en man.
  • Anonym (kåtaLisa)
    Anonym (Ryr) skrev 2022-03-04 17:15:14 följande:
    100% skrivet av en man.
    100% skrivet av någon som inte fått kuk på länge Solig
  • Anonym (Stefan Löven)
    Anonym (kåtaLisa) skrev 2022-03-04 23:56:56 följande:
    100% skrivet av någon som inte fått kuk på länge  // Solig
    Och förmodligen inte kommer att få kuk i den närmaste framtiden heller...
  • Anonym (ööh)
    Anonym (kåtaLisa) skrev 2022-03-04 23:56:56 följande:
    100% skrivet av någon som inte fått kuk på länge  // Solig
    är inte kåtalisa samma som theådora men hette egentligen något typ abdul hussein?
  • Anonym (kåtaLisa)
    Anonym (ööh) skrev 2022-03-05 04:31:30 följande:
    är inte kåtalisa samma som theådora men hette egentligen något typ abdul hussein?
    Mmm idag ska jag få kuk. Stor hård kuk Tungan ute
  • Anonym (Svårt)
    villhatrekant skrev 2022-03-04 12:01:46 följande:
    Vad skulle du göra om din man blev impotent?

    Läste på ett annat forum om ett par där mannen blivit kraftigt impotent och inte längre kunde ha penetrerande sex. För att kvinnan i paret inte skulle gå miste om ett tillfredsställande sexliv uppmuntrade mannen henne att träffa andra män för sex och de var båda nöjda med den lösningen. Jag undrar hur kvinnor här på FL skulle reagera i den situationen? Om din man inte längre kunde ha penetrerande sex, och erbjöd dig att ha sex med andra män i stället, vad skulle du göra?


    Jag är kvinna och för mig är penetrering superviktig. inget kan ersätta det för mig. Skulle inte kunna tänka mig ett sexliv utan riktig penetrering tyvärr.
  • Anonym (kåtaLisa)
    Anonym (Svårt) skrev 2022-03-05 11:26:16 följande:
    Jag är kvinna och för mig är penetrering superviktig. inget kan ersätta det för mig. Skulle inte kunna tänka mig ett sexliv utan riktig penetrering tyvärr.
    Hear you sis! Precis så jag också känner. Känslan att bli helt uppfylld och penetrerad kan inte ersättas av slick och smekningar!
  • Anonym (tvillingmamma)

    Jag skulle definitivt sakna penetration (leksaker är inte samma sak), men aldrig att jag skulle lämna min man för det. Det finns så mycket annat som är viktigare i ett förhållande. Inte heller är jag nämnvärt sugen på att ligga med andra män bara för att få känna en k*k i mig. SÅ viktigt är det inte. Om vi slutade ha sex eller vara intima helt och hållet - det är en annan femma. Jag skulle inte lämna på en gång, men i längden skulle det inte fungera.

  • Anonym (Breaking the Waves)

    folk måste lära sig skilja film från verkligheten

  • Anonym (Teddy)
    Anonym (Breaking the Waves) skrev 2022-03-05 12:11:16 följande:

    folk måste lära sig skilja film från verkligheten


    Haha. Kan inte mer än att hålla med.
  • Anonym (Ems)

    Jag skulle inte ha några problem att släppa att bli penetrerad av just kuk så länge som sexlivet i övrigt funkar. Om han på grund av impotens vill ge upp sex helt och hållet hade jag haft mycket svårare att acceptera. 

  • Limpo

    Min fru vi är bägge pensionärer hon har totalt sexvägrat i drygt 7 år. Tyvär är jag inte impotent längtar efter sex och närhet. Om mannen blir impotent har han ändå tunga och fingrar kvar. Massor av leksaker finns det oxå. 

  • Anonym (Svårt)
    Limpo skrev 2022-03-06 09:20:06 följande:

    Min fru vi är bägge pensionärer hon har totalt sexvägrat i drygt 7 år. Tyvär är jag inte impotent längtar efter sex och närhet. Om mannen blir impotent har han ändå tunga och fingrar kvar. Massor av leksaker finns det oxå. 


    Tunga och fingrar kan absolut inte ersätta kuk. inte leksaker heller, det är inte samma känsla överhuvudtaget.
  • Anonym (Sinnlig)

    Det hade berott mycket på var vår relation jag befann mig. Samlag med penetration är väldigt viktigt om jag är kär i någon. Något som leksaker eller enbart oralsex inte tillnärmelsevis kan ersätta.Jag hade därför funnit det väldigt svårt att klara mig utan om jag kände stark attraktion för min man. och fortfarande ville vara sexuellt aktiv.

    Om jag varit äldre och vi varit ihop i 15-20 år hade jag nog kunnat vara utan och nöjd med ett sådant upplägg eftersom jag ändå brukar tappa lusten för sex efter många års samvaro och nöja mig med kramar och annat fysiskt.Skulle klara leva i en antisexuell relation men inte att vara sexuell utan att få känna tillfredsställelsen som ett djupt och innerligt samlag ger.

Svar på tråden Vad skulle du göra om din man blev impotent?