• Anonym (Anonym)

    Hur gör ni tjejer för att kåta upp er för er partner?

    Hej!
    Jag har varit tillsammans med min man i 6 år nu och vårat sexliv har börjat sina. Jag tror att det är mitt fel. Jag kände att jag hade tappat lusten. Inte på honom, men allmänt. Vi pratade om det och han försökte krydda till det och uppmuntra mig och förföra mig, men ingenting hjälpte. Jag tror jag blev stressad av det så att det blev mer press och sämre resultat. I alla fall så slutade det med att vårt sexliv blev mer på rutin och automatik, jag tyckte synd om honom så jag gjorde det mer som en syssla. Inte som något obehagligt, men något som måste göras, som att diska disken. Det känns otroligt sorgligt och tråkigt, även om vi har det bra tillsammans. Vi har haft några speciella goda stunder då och då ibland, men nu har jag haft lugnare period i livet och haft tid att tänka. Jag vill inte ha det såhär längre. Jag vill att det ska vara passionerat och lustfyllt. 
     
    Jag har försökt med att titta på porr och läsa sexnoveller, men det hjälper inte, och han gillar inte sexting. Så jag provade något nytt istället. Jag gav mig själv tid och förberedde mig, för jag vill verkligen, det är bara det att det känns som min kropp har somnat och inte är med på noterna. Så när han var på jobbet så passade jag på hemma att ta på mig själv och kåta upp mig riktigt ordentligt, så att jag skulle vara redo när han kom hem. Det blev verkligen riktigt lyckat, och jag tror det beror på mig, mitt sinne. Jag behöver tid att göra mig redo och kåta upp mig ordentligt innan. I alla fall, dagen efter kände jag, med förtjusning, att jag faktiskt ville ha mer, jag var inte nöjd än (inte vanligt för mig, det brukar gå över snabbt). Men vad händer? Jo, jag blir diskret ratad (han kramar om mig, vänder sig  bort och tar upp telefonen istället). Det har aldrig hänt förut och jag är inte van vid den känslan. Han brukar alltid vilja, inte för att han tjatar, men jag märker det ju, och får dåligt samvete eftersom inte jag vill. Jag tror att det är mitt fel, jag  är rädd att hans lust också börjar somna, som min gjort. 
    Jag är i ala fall glad att mitt knep mitt knep fungerade och hoppas kunna använda det i framtiden. Kanske smita in på toa och röra mig själv för att kåta upp mig under dagen medan han är hemma också men utan att det blir för uppenbart, utan att han märker något, som ett spännande spel. Inte vara borta för länge. Det är något jag kan tipsa om. Så får jag väl vänta tills han vill igen, och då ska han få! Förhoppningsvis blir det lika lyckat igen och något positivt, så vårt sexliv får fart igen. 
    Är det någon annan som känner igen sig i detta? Vad gör ni för att kåta upp er själva och krydda till det tjejer?
  • Svar på tråden Hur gör ni tjejer för att kåta upp er för er partner?
  • Anonym (Bengt)

    Får bara tjejer svara?

    Vi har efter ett långt äktenskap tappat lite av upptäcktsivern, min fru kör gärna igenom samma två tre ställningar i tur och ordning varje gång. Det är skönt men lite tråkigt. Jag tänder inte så mycket, jag är ju inte sexmaskin som man bara kan slå på och slå av.

    Så jag går upp tidigare på morgonen och sexchattar, läser sexnoveller eller tittar på porr. När det är dags att väcka henne är jag redan kåt. Funkar för mig, fast vore roligare om vi gjorde allt tillsammans.

  • Anonym (A)

    Asså det är inte MITT jobb att "kåta upp mig" för min man, om man inte tänder på sin partner som hen är så kanske man inte är med rätt partner eller att det iaf inte är rätt just då eller att hen snarare är den som ska försöka locka till sex.

    Om ni vill jobba på det här tillsammans så boka in en dag i förväg att ni ska ha sex en viss kväll. Då hinner ni ha flera dagars förspel där ni ger varandra hintar, heta blickar, kanske skicka någon intim bild osv. Bara förväntan inför sex kan få det att tända till rejält.

  • Anonym (Längtansfull)

    Vi kåtar upp varann genom att duscha tillsammans och tvåla in varandras kroppar, jag ?ormar? mig med höfterna mot honom Då brukar han bli heltokig och jag blir tänd av det. Han brukar smörja in mig med olja från topp till tå efteråt och snudda vid mina läppar i förbifarten och jag är ju helt förbi när vi väl kommer till sängen. Ibland fortsätter han smörja in mig i Sängen med. Funkar varje gång på mig. Fast det hjälper ju att han slickar mig också ????

  • Anonym (Anonym)

    Jaså! Ja, slicka är alltid bra.

  • Anonym (Korrekt)
    Anonym (A) skrev 2022-03-05 17:15:25 följande:

    Asså det är inte MITT jobb att "kåta upp mig" för min man, om man inte tänder på sin partner som hen är så kanske man inte är med rätt partner eller att det iaf inte är rätt just då eller att hen snarare är den som ska försöka locka till sex.

    Om ni vill jobba på det här tillsammans så boka in en dag i förväg att ni ska ha sex en viss kväll. Då hinner ni ha flera dagars förspel där ni ger varandra hintar, heta blickar, kanske skicka någon intim bild osv. Bara förväntan inför sex kan få det att tända till rejält.


    Som kvinna så ska du inte anstränga dig för honom. Det är tvärtom.
    Du är fin och bra precis som du är. Om han inte kan se det, så är det honom det är fel på.
    Det män måste förstå är att hon inte är till för att behaga hans blickar. Kvinnor vill inte vara sexsymboler.
    Om en kvinna inte tänder på mannen, så måste han jobba med sig själv. Gå till gymmet och börja lyfta lite skrot, så att han skaffar sig kroppen som hon ofta drömmer om.
  • Anonym (Man som är så jävla less på envägs sex)
    Anonym (Korrekt) skrev 2022-03-06 09:33:54 följande:
    Som kvinna så ska du inte anstränga dig för honom. Det är tvärtom.
    Du är fin och bra precis som du är. Om han inte kan se det, så är det honom det är fel på.
    Det män måste förstå är att hon inte är till för att behaga hans blickar. Kvinnor vill inte vara sexsymboler.
    Om en kvinna inte tänder på mannen, så måste han jobba med sig själv. Gå till gymmet och börja lyfta lite skrot, så att han skaffar sig kroppen som hon ofta drömmer om.
    Så en kvinna behöver inte anstränga sig för sin man , okej? Är det så åt andra hållet också , så män behöver inte anstränga sig för sin kvinna att få henne kåt och upphetsad? Känna sig sexig ? Om ni inte visste så vill fan mannen ha det också, vi gillar att bli förförd av sin partner, inte behöva servera allt på ett jävla silverfat så kvinnan behöver ligga där och känna hur mannen vill ha henne , vilket jäkla skitsnack rent ut sagt, båda två behöver fan lägga manken till för att sexliv ska funka , vare sig man är dominant eller undergiven i det , så behöver båda  fan ge och få , att båda lägger energi på den andra, försöka få den andras fantasier uppfyllda, är fan inte bara en , vet du att om en kvinna inte gör sig sexig så vill fan inte männen heller ha henne , samma sak gäller för män , det krävs två för att det ska fungera .
    Ha en bra dag nu 
  • Anonym (Liv)
    Anonym (Man som är så jävla less på envägs sex) skrev 2022-03-06 13:45:45 följande:
    Så en kvinna behöver inte anstränga sig för sin man , okej? Är det så åt andra hållet också , så män behöver inte anstränga sig för sin kvinna att få henne kåt och upphetsad? Känna sig sexig ? Om ni inte visste så vill fan mannen ha det också, vi gillar att bli förförd av sin partner, inte behöva servera allt på ett jävla silverfat så kvinnan behöver ligga där och känna hur mannen vill ha henne , vilket jäkla skitsnack rent ut sagt, båda två behöver fan lägga manken till för att sexliv ska funka , vare sig man är dominant eller undergiven i det , så behöver båda  fan ge och få , att båda lägger energi på den andra, försöka få den andras fantasier uppfyllda, är fan inte bara en , vet du att om en kvinna inte gör sig sexig så vill fan inte männen heller ha henne , samma sak gäller för män , det krävs två för att det ska fungera .
    Ha en bra dag nu

    Känns inte som att Anonym (korrekt) var riktigt seriös. Säkert skrivet av en man med liknande åsikter som du själv + en rejäl dos kvinnohat. Du har för övrigt helt rätt i det du skriver. 
  • Anonym (Kanske narcissistiskt?)

    Det här är kanske lite narcissistiskt?...men jag blir kåt av att jag gör honom kåt. Blir kåt på bekräftelsen typ...

    Har blivit mycket nu med att han jobbar mestadels hemifrån och störa honom tills han har sex med mig. Så han säger inte nu älskling och från det få honom att ändra sig. Den processen gör mig väldigt kåt. 

Svar på tråden Hur gör ni tjejer för att kåta upp er för er partner?