Är han intresserad eller inte?
Jag är relativt ny med att dejta, de dejter jag varit på har ganska snabbt runnit ut i sanden eller så har det varit för att få leka av mig lite. Nu är jag ute efter något mer seriöst och är också öppen med det. En kille jag nu träffat på dejt ska jag träffa igen, han är dock otroligt seg på att svara, detta har han alltid varit sen start men känns nästan värre nu än innan trots att han vill ses igen. Han tar allt från 2h till 6h på sig att svara. Ser att han är inloggad men väljer ändå att inte öppna mitt meddelade. Vi är båda 25 år gamla, känns löjligt att anta att han kör något slags game när han själv säger att han också söker seriöst? När han väl svarar är han jättetrevlig och håller verkligen igång diskussionen, känns dock som att MITT intresse dör ut på grund av de sega svaren. Vad har ni för erfarenheter av detta?
Vi skulle träffas i fredags igen men blev inställd på grund av att det var för sent och de fanns risk att han skulle bli inringd på jobb. Igår var det sega svar som vanligt men har sen inte svarat sen igår efm trots att han sett mitt meddelande. Detta är första gången han skiter i att svara.