• Anonym (Mannen)

pärltrosor

Hej Jag funderar på att överraska min fru med ett par sexiga trosor med pärlor grenen. tycker att de ä är både sexigt och vackert.
    vad tycker ni kvinnor här på FL. Känns dom sexiga är dom snygga? Används dom enbart i sängen eller har ni på dem i mer vardagliga situationer?
    Rekommenderas någon särskild?
    Tacksam för svar.

• Svar på tråden pärltrosor
  • Anonym (Man)

Ställde en liknande fråga för några månader sedan. Tyvärr ingen som svarade. Trosorna finns på flera internetsidor så jag tänker att de också säljs. Ingen som vill ge en recension!?

• Ocdmänniska

Låter som något som bara skulle användas i sängen. Inget praktiskt med det. Tror du att hon skulle gilla det? Go for it. Personligen hade jag inte gillat det, att få såna, men smaken är som baken 

• Aurora Borrealis

Det där är ju en present till dig själv! Tycker du ska ge henne något också i så fall, om du ger de där trosorna till dig själv. Ge henne något diamantsmycke också i så fall, alltså någon osjälvisk present som inte är för din egen njutnings skull enbart. Du ger ju henne trosorna bara för att du själv blir kåt av det. Hon får ju inte så mycket ut själv av dem, eftersom det är enbart du som blir kåt av dem. Det blir ju hon som blir givaren, när hon bär dem bara för att DU gillar det.

När får hon någon riktig present (som är enbart för HENNES skull)?

• Ocdmänniska
    Aurora Borrealis skrev 2022-03-08 19:04:13 följande:

Det där är ju en present till dig själv! Tycker du ska ge henne något också i så fall, om du ger de där trosorna till dig själv. Ge henne något diamantsmycke också i så fall, alltså någon osjälvisk present som inte är för din egen njutnings skull enbart. Du ger ju henne trosorna bara för att du själv blir kåt av det. Hon får ju inte så mycket ut själv av dem, eftersom det är enbart du som blir kåt av dem. Det blir ju hon som blir givaren, när hon bär dem bara för att DU gillar det.

Detta satte ord på varför jag inte gillar det.
  • Anonym (Orgasmtrosor)

De kallas även orgasmtrosor och en del har dem på sig för pärlorna rör på sig. Många har dem som man bär andra sexiga trosor/underkläder, går ju att knulla med dem på. 

• Guldnovan

Använder hon den sortens underkläder så kanske hon absolut gillar det. Men om hon inte använder sånt kan det vara vanskligt på samma sätt som att köpa en dildo eller leksak utan att veta om hon är ok med det. 
  • Anonym (Orgasmtrosor)

Jag är med medlem på en sida där man ser många foton med såna trosor precis som resten, stay ups osv. Jag har personligen inte provat men jag tycker det är snyggt. 

Anonym (Man) skrev 2022-03-08 18:46:21 följande:

Ställde en liknande fråga för några månader sedan. Tyvärr ingen som svarade. Trosorna finns på flera internetsidor så jag tänker att de också säljs. Ingen som vill ge en recension!e en recension!?

• Anonym (Eva)

Tror jag kan jämföra din inställning med det halvfulla eller halvtomma glaset här. Ditt glas är halvtomt. Du utgår från att detta inte ska bli bra för bägge parter, utan bara för mannen.

Nja, min tolkning är att antingen blir det bra för båda två, hon uppskattar initiativet och gåvan och det blir ett bra ögonblick att bygga vidare på.

Eller, som du så tvärsäkert redan slår fast, så gillar hon inte detta initiativ och då blir det heller inte bra för någon av dem.

Jag personligen vill hellre bli bedömd för något jag gör än något jag inte gör.

Jag skulle bli glad, inte bara för trosorna utan även för initiativet som sådant, att någon sticker fram nästippen och tillför något nytt. Kanske jag köper ett par spetskallingar till honom i nästa steg. Lite som att ge och få, ett växelspel.

Frågar du mig skulle jag långt hellre dela min tid med trådstartaren och hans öppna inställning, än med dig och ditt trånga negativa perspektiv.
  • Anonym (....)

Jag äger sådana, har köpt dem själv! Vet att min man uppskattar det och jag älskar att göra mig sexig/fin för honom- det ger njutning till mig också. Mest används dem när vi ska ha/har sex men jag tar ibland på dem vilket skiten tisdag som helst och skickar bilder till honom under dagen. Även det uppskattar vi båda! Så jag säger, chansa! Det värsta som kan hända är att de inte används.

Svar på tråden pärltrosor