• Anonym (?)

Finns det kvinnor som gillar små kukar?

Man hör att vissa gillar stora bröst, små bröst, tjejer som ser kvinnliga ut eller tjejer som unga ut. Trånga tjejer, stora tjejer. stora kukar eller medelkukar. Men finns det någon som gillar små kukar? smalare och kortare än medel? Nu menar jag inte att nå de som inte bryr sig, för de tjejerna finns ju också. Utan de som faktiskt föredrar en liten. Finns ni?

• Svar på tråden Finns det kvinnor som gillar små kukar?
  • Anonym (kåtaLisa)

Tror det finns väldigt få kvinnor som vill ha små. Jag vill det inte.

• Anonym (Nej)

Jag är tillsammans med en kille som ha en mikropenis, måste vara berusad för att kunna ha sex med honom .

• Anonym (Stort tack)

Hade jag dejat man med för liten så hade jag avslutat. Trots allt i övrigt klickade.

Storleken har betydelse och är helt avgörande. Hellre en andra hands katergori man med en stor än en 10 poängare med liten.

• Anonym (Nja)
    Anonym (?) skrev 2022-03-11 15:36:42 följande:
    Finns det kvinnor som gillar små kukar?

Man hör att vissa gillar stora bröst, små bröst, tjejer som ser kvinnliga ut eller tjejer som unga ut. Trånga tjejer, stora tjejer. stora kukar eller medelkukar. Men finns det någon som gillar små kukar? smalare och kortare än medel? Nu menar jag inte att nå de som inte bryr sig, för de tjejerna finns ju också. Utan de som faktiskt föredrar en liten. Finns ni?

Troligtvis inte. Det är skillnad på att de flesta vill ha en normalstor kuk. Jag hade inte velat ha en liten/smal kuk. En normal men gärna tjock funkar fint men en väldigt liten går helt bort. Bröst och utseende är en helt annan sak. Det är bara estetiskt. Kukstorlek påverkar känslan och funktion 
  • Anonym (kåtaLisa)
    Anonym (Nja) skrev 2022-03-11 15:49:06 följande:
    Troligtvis inte. Det är skillnad på att de flesta vill ha en normalstor kuk. Jag hade inte velat ha en liten/smal kuk. En normal men gärna tjock funkar fint men en väldigt liten går helt bort. Bröst och utseende är en helt annan sak. Det är bara estetiskt. Kukstorlek påverkar känslan och funktion 
    Precis så
  • Anonym (?)
    Ja så är det nog. Men därför skrev jag med att vissa män trots stor kuk föredrar trånga tjejer. Andra killar med normalstor föredrar vida tjejer för det ger en annan känsla osv?allt utom den lilla kuken verkar funka både för killar och tjejer 
  • Anonym (?)
    Typ vid vilken omkrets blir kuken för smal förresten? Ungefär alltså?när är det inte njutbart längre? 
  • Anonym (ööö)

Du kunde ha googlat på sidan först så hade du sett alla andra trådar på samma tema, så hade du inte behövt skriva en. 

• Anonym (tinyp)

FL är nog det mest dåliga forumet för denna diskussion men självklart finns det. Det finns kvinnor som är väldigt tajta och/eller som inte har problem med att blanda in leksaker som komplement om de hittar en bra man. Jag vill inget hellre än att kunna ha ett sexliv t.ex. Inte raggning dock :P

• Anonym (Q)

Svårt att svara på då du inte skriver vad du menar med litet. För en del är det 5 cm. för andra är det 12 cm.
    Är det under 10 cm skulle jag aldrig ligga med honom.

Svar på tråden Finns det kvinnor som gillar små kukar?