• Anonym (Surre)

Prostata stimulering

Jag och min fru har kommit fram till att prova på anal sex. Något igen av oss två har provat på. 
    Några funderingar. 
    När prostatan vidrörs känner man av det direkt?
    Hur påverkas utlösningen? 
    Om man blir påsatt av frun med en strap On. Hur skönt är det för en man?

• Svar på tråden Prostata stimulering
  • Anonym (Beroendeframkallande)

När du väl börjat med det så är det beroeframkallande, vill endast att frugan sätter på mig. Kan inte komma annars. Vilket hon gärna vill, hon är inte jättemycket för att jag sätter på henne.
    Win-win.

• Anonym (?)
    Anonym (Surre) skrev 2022-03-11 21:54:37 följande:
    Prostata stimulering

Jag och min fru har kommit fram till att prova på anal sex. Något igen av oss två har provat på. 
    Några funderingar. 
    När prostatan vidrörs känner man av det direkt?
    Hur påverkas utlösningen? 
    Om man blir påsatt av frun med en strap On. Hur skönt är det för en man?

Tips!
    Börja med att själv leta på din prostata. Googla och få hjälp om du inte redan vet hur du hittar rätt. Du kan sedan guida din fru när det är hennes tur. Du märker när det är "spot on", jag lovar!
    Många män, däribland jag, upplever orgasmen i samband med prostatastimuli som mer intensiv. Själva utlösningen kan dock variera ordentligt. Allt ifrån att det sprutar galet mycket och ibland flera meter, till att det mest droppar eller rinner, utan tryck.
    Att bli tagen med en strapon är dock något annat, och givetvis inte något som alla gillar. Jag och sambon gör det ganska regelbundet, då hon gillar att ibland få vara lite mer dominant, och jag dessutom njuter av all analsex så händer det ganska ofta. Våga testa, slappna av och använd mycket glidmedel, så kanske det blir ett "beroende" för dig också
  • Anonym (Badanka)

Jag blev också nyfiken för några år sedan och blev rekommenderad att testa en prostatavibrator då den är utformad för att ?hitta rätt?. Det krävdes några försök och det är inte alltid den funkar, men när den väl gör det, då jäklar. Jag tömmer mig fullständigt och orgasmen blir mycket intensiv

• Anonym (Anonym man)

Igår kväll fick jag ett finger i rumpan av min tjej, hon pullade mig liksom, samtidigt som jag skulle runka mig själv. Jag kom rätt hårt och hon log lite efteråt och sa att jag uppenbarligen gillade att få saker där och att det kanske kommer mera senare. Hon nämnde inte vad det skulle vara men jag gissar att en dildo ligger nära till hands just nu. Det var just känslan av undergivenhet och lite skam att jag kom så hårt som gjorde det till en upplevelse helt enkelt.

• RuneBert
    Anonym (Anonym man) skrev 2022-03-12 10:54:45 följande:

Igår kväll fick jag ett finger i rumpan av min tjej, hon pullade mig liksom, samtidigt som jag skulle runka mig själv. Jag kom rätt hårt och hon log lite efteråt och sa att jag uppenbarligen gillade att få saker där och att det kanske kommer mera senare. Hon nämnde inte vad det skulle vara men jag gissar att en dildo ligger nära till hands just nu. Det var just känslan av undergivenhet och lite skam att jag kom så hårt som gjorde det till en upplevelse helt enkelt.

Låter fantastiskt skönt!
  • Limpo

En dröm sedan många år hitta en kvinna som vill leka med min anal. 

• Anonym (Surre)
    Anonym (?) skrev 2022-03-12 08:58:45 följande:
    Tips!
    Börja med att själv leta på din prostata. Googla och få hjälp om du inte redan vet hur du hittar rätt. Du kan sedan guida din fru när det är hennes tur. Du märker när det är "spot on", jag lovar!
    Många män, däribland jag, upplever orgasmen i samband med prostatastimuli som mer intensiv. Själva utlösningen kan dock variera ordentligt. Allt ifrån att det sprutar galet mycket och ibland flera meter, till att det mest droppar eller rinner, utan tryck.
    Att bli tagen med en strapon är dock något annat, och givetvis inte något som alla gillar. Jag och sambon gör det ganska regelbundet, då hon gillar att ibland få vara lite mer dominant, och jag dessutom njuter av all analsex så händer det ganska ofta. Våga testa, slappna av och använd mycket glidmedel, så kanske det blir ett "beroende" för dig också
    Tack för ett bra svar. Nu blev man ännu mer sugen att prova. Bra förslag att testa själv först. Nu blir det inhandling av glidmedel. ????????
  • Anonym (Beroendeframkallande)
    Anonym (Surre) skrev 2022-03-13 09:30:19 följande:
    Tack för ett bra svar. Nu blev man ännu mer sugen att prova. Bra förslag att testa själv först. Nu blir det inhandling av glidmedel. ????????
    Gör det. Du kommer inte bli besviken, du kommer få himmelska orgasmer. 
  • elimo
    Limpo skrev 2022-03-12 11:27:50 följande:

En dröm sedan många år hitta en kvinna som vill leka med min anal. 

Din dröm kanske kan bli en uppfylld
  • Anonym77a
    elimo skrev 2022-03-13 09:57:13 följande:
    Din dröm kanske kan bli en uppfylld
    Mmm leka med varandra? ;)
Svar på tråden Prostata stimulering