• Anonym (Jag går sönder)

Älskling jag saknar dig så mycket ;(

Vill bara skriva av mig. vet inte vad jag vill med tråden. 

Jag vet att jag skapat detta själv men det gör inte mindre ont för det. 

Ibland rår man inte för att man blir förälskad i någon trots att man redan är i förhållande. Jag kämpade emot allt vad jag kunde och sa att jag inte orkade ha detta på mitt samvete och bad honom lämna mig eftersom han inte ville gå när jag bad honom. Han var och är helt säker på att det är bara mig han vill ha. 

Jag har haft tusen orsaker till att inte lämna och han säger ofta att jag alltid har nåt att skylla på. Till saken hör att min man ( ja jag är gift) inte alltid varit snäll mot mig ( delvis där jag sökte tröst på annat håll) . Oavsett ingen ursäkt för jag kunde ha lämnat. Men det har varit grymt mycket omkring mig och jag har ställt upp mycket för anhöriga på både hans och min sida vilket gjort att jag helt enkelt inte orkat ta tag i saken med att bryta upp och flytta 25 mil. Med min egen sjukdom har jag ingen energi alls egentligen så varför jag kämpar för alla andra utom mig själv undrar jag ju, Har även barn att ta hänsyn till. 

Livet kändes helt enkelt som ett skruvstäd. Jag är inte lycklig alls. Jag är lugn och ok så länge mina barn mår bra men lycklig, nej. Jag saknar Honom ;(

Nu har han till slut förstått att det inte kommer bli vi två och han mår väldigt dåligt över det. Han vill inget hellre. Men efter mycket tjatande har han ?äntligen ? börjat dejta trots att hela han skriker nej. 

Hur fan kunde det bli såhär ;( 

Jag längtar efter honom så det gör ont. Det gör ont att veta att han dejtar. Men hur har han mått under denna långa tiden när han vetat att jag varit med min man? 
    Jag vill trots allt att han ska få bli lycklig även om det inte blir med mig. 

Så du tjejen som dejtar honom. Ta hand om honom åt mig, ok? Ge honom mycket kärlek. Det som skulle vart från mig ;( 

Älskling jag älskar dig för alltid <3 

• Svar på tråden Älskling jag saknar dig så mycket ;(
  • Anonym (ööö)

Du kan givetvis inte flytta 25 mil om du har barn. Det räcker så. Punkt liksom. 

• Anonym (Noll)
    Anonym (ööö) skrev 2022-03-12 17:04:20 följande:

Du kan givetvis inte flytta 25 mil om du har barn. Det räcker så. Punkt liksom. 

Vet vi att mannen är far till barnen?
    Svar nej.

Punkt liksom? Den löjligaste avslutning jag sett på länge.
  • Anonym (Mosaa)

Jag tar vem är patetisk för 1000! Herregud skaffa lite självrespekt för fan

Svar på tråden Älskling jag saknar dig så mycket ;(