• Anonym (Fyfan)

Partykryssning...

Min man åkte ju partykryssning och där stötte han på sitt gamla kk som han börja prata med. Men hon ignorera han då Hon visste att han har mig. Men han som gick fram till henne. Är det oseriöst? Bör jag vara orolig?? att han ville vara otrogen? Visst att säga hej till sitt gamla kk om man får syn på varan. Men han gick fram o började prata massa 

• Svar på tråden Partykryssning...
  • Anonym (spamma inte)

Du har skrivit exakt detta i din förra tråd! Du har fått massor av kommentarer i den. 

• Anonym (Teddy)

Ts, något måste hända. Man kan inte hålla på att älta såhär. Vad svarar din sambo på dina tankar?

• Ocdmänniska

Varför göra samma tråd igen? Ingen vet och alla kan bara spekulera, inte heller kommer du lyssna på någons råd 

• Anonym (Fyfan)

Min sambo svarar bara att han aldrig velat vara otrogen utan att bara gillat att leka med tanken på otrohet 

• Anonym (Jadu)

Det här är vad, 3e eller 4e tråden om kryssningen.

Du måste nog besluta dig, vill du eller vill du inte vara med din sambo?

• Anonym (Suck)

Men sluta ts, du behöver inte sjuttioelva trådar om samma sak! Sen är ni väl bara sambos och inte gifta, eller...? Ta hand om ert/era barn istället, ta dig ur den där destruktiva relationen och sök terapi.

• Anonym (Fyfan)
    Anonym (Suck) skrev 2022-03-12 23:10:05 följande:

Men sluta ts, du behöver inte sjuttioelva trådar om samma sak! Sen är ni väl bara sambos och inte gifta, eller...? Ta hand om ert/era barn istället, ta dig ur den där destruktiva relationen och sök terapi.

Jo behöver kanske fler trådar?
  • SaraL77

Sök hjälp för du är inte riktigt frisk.

• Anonym (Jadu)
    Anonym (Fyfan) skrev 2022-03-12 23:43:54 följande:
    Varför?
  • molly50
    Varför behöver du fler trådar där du skriver exakt samma sak?
    Räcker det inte mer en tråd?
    Du lär inte få några annorlunda svar här än i de andra trådarna.
  • Tukt

Den respektlöshet du visar här i forumen genom att inte ta till dig av de råd du ges utan ständigt upprepa samma eller liknande fråga, kanske är grunden till dina problem.
    Om det nu finns någon kryssning, eller någon otrogen partner.

• Anonym (Teddy)
    Varför behöver du fler trådar? Varför ältar du bara samma om igen? Du kommer inte att bli klokare av det. Du måste fatta att du måste göra nåt konkret. Agera! 
  • Anonym (A)
    Ocdmänniska skrev 2022-03-12 22:25:30 följande:
    Varför göra samma tråd igen? Ingen vet och alla kan bara spekulera, inte heller kommer du lyssna på någons råd 
    Undrar jag med.
Svar på tråden Partykryssning...