• Flyhigh

Liten blödning efter samlag

Jag hade sex igår i doggy, det gick ganska fort och hårt egentligen samt nästan inget förspel. Efter en stund upptäckte jag att jag hade blött pyttelite. Jag kan endast tänka mig att jag inte var tillräckligt våt och att det gick så fort men kan ni komma på andra förklaringar?
    -Bortsett från igår har jag inte haft sex på cirka två månader
    -Vet till 100% att jag inte har klamydia eller något sånt
    -I höstas upptäckte min gyn att jag har cellförändringar, ska göra ny undersökning om ett par månader. Kan det vara pga detta?

Är ganska orolig, har inte blött innan efter sex, kanske att jag har haft ont när jag inte har varit tillräckligt våt men som sagt inga blödningar.

• Svar på tråden Liten blödning efter samlag
  • Anonym (k)

Optimala förutsättningar för sår (ej cellförändringar inräknat) så förstår inte riktigt vad du oroar dig över? Att få sår är inte konstigt alls och om området inte var uppvärmt+ gick hårt till är det snarare konstigt om du inte fickFlört

• Anonym (18cm)

Är inte doktor så kan bara tala om egna erfarenheter. Men bra att du kollar upp dig oavsett!

men en gång när jag och mitt ex hade sex i Doggy så började hon blöda. MYCKET. Det var hemskt. Hon satte sig i duschen och grät och det rann ut blod. Jag kände mig som världens hemskaste människa. det var massa år sedan och hon mår bra idag. Så blod behöver inte betyda farligt. 

• Flyhigh
    Anonym (Fia) skrev 2022-03-13 17:36:18 följande:

Har du spiral?

Nej, har inte haft något preventivmedel på minst 2 år.
  • Anonym (Oj)

Var det ens skönt att ha sex? 

Svar på tråden Liten blödning efter samlag