[FÖRE EFTER BILD] Är kokosolja verkligen såhär bra för håret?!
Halloj! För en månad sedan hade jag märkt att jag tappade mycket hår. Extremt mycket. Från ovanligt tjockt och lockigt till papperstunn! Och sen fick jag "bald spots", jag såg verkligen att det inte fanns något hår där alls. Jag hade också extrem mjäll...och det var ett väldigt bad case. Det var liksom klumpar i hårbottnet också. Men såg inte det som ett tecken att det kunde ha varit det som orsakade det. Hur som helst, Jag gjorde inte så mycket åt detta utan jag levde som vanligt, ville inte stressa för då påminde jag mig själv att stress orsakar håravfall. Iaf vad jag har hört. Men när jag väl hade lugnat ner mig och kände att jag akut behövde göra något åt det här. Jag ville inte bli flint, det hade varit en mardröm. Jag började "forska" lite hit och dit...vad hade jag kunnat göra för att fixa mitt hår? Var det kanske genetiskt eller något fel på min hälsa...men det vägrade jag att tro. Så jag köpte vanlig kokosolja och nytt schampo (head n shoulders citron, alltid använt dyra produkter annars...men som ändå inte fungerat), jag var så otroligt skeptisk på att det skulle fungera men jag körde på det. Så jag har schamponerat mitt hårbottnen 2 gånger varje dag i en vecka och gjorde igår min andra kokosolja behandling igår, hade haft oljan i håret i över 24 timmar. Sköljde av imorse och fick upptäcka något som jag inte alls skulle kunna tänka mig få se igen. Mitt hår har läkts! Inga bald spots, inge mer äckliga stora mjäll bitar på skallen och när jag "skakar" håret så faller det inte ner någonting! Och det var som sagt min ANDRA BEHANDLING! Anledningen till att jag skriver detta är för att fler som upplever håravfall och mjäll inte ska må så dåligt, känna stress och inte veta vad de ska göra (För jag kunde inte sova om nätterna med tanken av att jag tappat så mycket hår) och för er som inte tror att kokosolja hjälper - att ni ska ge detta ett försök och se resultatet! Det är sannerligen mirakelolja! Och för mig tog det bara två behandlingar!