Dejtar vi eller vill han bara ligga?
Nybliven singel här, har inte varit singel på tio år så har lite dålig koll och behöver därför lite hjälp! Är 27 år gammal (han är 30) om det är relevant
Har träffat en kille några gånger (6 gånger). Jag var i början inte så engagerad i vårt dejtande men trots det fortsatte vi träffas och nu har jag börjat bli väldigt intresserad av honom. Senaste tre träffarna har vi setts hemma hos någon av oss och det leder alltid till sex (förstås), vilket visserligen är mysigt, men gör mig lite förvirrad kring vad han är ute efter.
När vi väl ses verkar han intresserad, han kommer ihåg små detaljer jag berättat tidigare, jag märker att han vill göra ett gott intryck, han beskriver ibland sig själv ur ett förhållande-perspektiv (ok svårt att förklara men han har t.ex nämnt i förbifarten att han gillar barn och att tycker det är viktigt att kunna diskutera saker utan att bråka tex), han är alltid väldigt snäll och gullig osv. Han har även föreslagit att vi borde boka ett event som är om tre veckor tillsammans.
Han hör alltid av sig efter vi setts och tackar för dejten och vi har kontakt nästan hela dagarna över sms. Han föreslår även alltid att vi ska ses igen, men föreslår numera alltid vardagar och att vi ska ses hemma hos någon av oss. Förstår att man kan vara fullbokad helger men tycker att det framstått som mer seriöst om han ville ses en fredag eller lördag.
Vad tror niiii, vill han bara ligga eller kan han vara ute efter något mer seriöst?