• Tue 22 Mar 2022 11:14
    2951 visningar
    6 svar
    -1 +1
    6
    2951

    Enkät - Trampbil

    Hej!
    Vi är några studenter från högskolan i Skövde för utveckling av trampbilar vid våtare förhållande.
    Därför har vi skapat en enkät för er som har trampbilar eller någon nära i hushållet som har en trampbil men även för er som har testat en trampbil någon gång.
    Det skulle vara tacksamt om ni skulle kunna besvara dessa frågor. Det tar 1-2 minuter att besvara dessa frågor var det skulle ge oss en stor nytta.
    Tackar på förhand! :)

    https://forms.gle/pTjXqHoqsKQVBFu69 

  • Svar på tråden Enkät - Trampbil
  • Anonym (Hej)
    Tue 22 Mar 2022 14:42
    #1

    Min bror dog i en trambilolycka, körde rätt av en bro och drunknade. 

  • Wed 23 Mar 2022 14:00
    #2

    Jag beklagar!
    Så tråkigt att få höra Gråter

  • Anonym (hög)
    Wed 23 Mar 2022 15:17
    #3
    Pajotheman36 skrev 2022-03-22 11:14:41 följande:
    Enkät - Trampbil

    Hej!
    Vi är några studenter från högskolan i Skövde för utveckling av trampbilar vid våtare förhållande.
    Därför har vi skapat en enkät för er som har trampbilar eller någon nära i hushållet som har en trampbil men även för er som har testat en trampbil någon gång.
    Det skulle vara tacksamt om ni skulle kunna besvara dessa frågor. Det tar 1-2 minuter att besvara dessa frågor var det skulle ge oss en stor nytta.
    Tackar på förhand! :)

    https://forms.gle/pTjXqHoqsKQVBFu69 


    Högskolan i Skövde för utveckling av trampbilar för våtare förhållande. Spännande, jag har aldrig hört talas om den högskolan. 
  • Anonym (Hmm)
    Wed 23 Mar 2022 15:39
    #4
    Pajotheman36 skrev 2022-03-22 11:14:41 följande:
    Enkät - Trampbil

    Hej!
    Vi är några studenter från högskolan i Skövde för utveckling av trampbilar vid våtare förhållande.
    Därför har vi skapat en enkät för er som har trampbilar eller någon nära i hushållet som har en trampbil men även för er som har testat en trampbil någon gång.
    Det skulle vara tacksamt om ni skulle kunna besvara dessa frågor. Det tar 1-2 minuter att besvara dessa frågor var det skulle ge oss en stor nytta.
    Tackar på förhand! :)

    https://forms.gle/pTjXqHoqsKQVBFu69 


    Tyvärr, känns inte alls trovärdigt! Ni berättar inte vart ni kommer ifrån eller vilka ni är. Sedan är frågeformuläret väldigt suspekt, ni måste vara mer ingående vad ni gör med svaren och hur personerna som svarar på enkäten, hur deras information skyddas inom GDPR. Väldigt oseriöst. 

    Vart kan jag höra av mig om jag har frågor? Behöver mailadress och telefonnummer. Vad heter ni? Vad heter högskolan? 
  • Thu 24 Mar 2022 13:58
    #5

    Beklagar att ni tycker så.
    Informationen om era personliga uppgifter kommer inte fram. Det besvaras anonymt var vi inte får några personliga uppgifter utan endast svaren som kommer fram.
    Det är en kurs som vi läser (Ingenjörsprojektet II) alltså ett skolarbete var kursens innehåll innefattas om trampbilar.
    Vi hade hoppats på att få så många svar som möjligt om eran opinion.
    Önskar er en fortsatt trevlig dag!

  • Thu 24 Mar 2022 14:01
    #6
    Anonym (hög) skrev 2022-03-23 15:17:38 följande:
    Högskolan i Skövde för utveckling av trampbilar för våtare förhållande. Spännande, jag har aldrig hört talas om den högskolan. 
    Det är en högskola som har funnits sedan 1977. 
Svar på tråden Enkät - Trampbil