Onanerar du regelbundet?
Onanerar du regelbundet, dvs någon/några gånger i veckan?
Gör du det mer sällan än en gång i veckan kan du rösta nej!
Onanerar du regelbundet, dvs någon/några gånger i veckan?
Gör du det mer sällan än en gång i veckan kan du rösta nej!
Varje år
Tyvärr ja,
Hade hellre haft sex men min fru tänder inte på mig.
Nej ger mig inget väntar på riktig sex, hmm verkar vara en lååång väntan :)
Ger bara lite för stunden. Redigt sex är skönare och mer intimt, skulle snart behöva det lite.
Nej ger mig inget väntar på riktig sex, hmm verkar vara en lååång väntan :)
Onanerar nån gång per dag. Lite olika. För mig handlar det inte alls om hur mycket eller lite jag har sex utan för mig handlar det om min egen sexualitet, njutning och libido. Har sex med min man ca 2-5 ggr i veckan.
Är jag ensam hemma runkar jag varje dag men slutar oftast ett par sekunder innan utlösning. Sprutar jag så är kuken som en död sill tills nästa dag. Skönare att dra ut på det. Går att lära sig att sluta innan sprut. Skönt att vara småkåt och runka upp kuken flera gånger. Sprutar nån gång i veckan då helst i sambons fitta. Vill hon inte knulla blir det ett sprut på min mage. Efter en vecka blir det en hel del sperma trots att kuken fyllt 70 bast. Tar ett halvt blått piller bara för känslan av att bli stenhård.
Är jag ensam hemma runkar jag varje dag men slutar oftast ett par sekunder innan utlösning. Sprutar jag så är kuken som en död sill tills nästa dag. Skönare att dra ut på det. Går att lära sig att sluta innan sprut. Skönt att vara småkåt och runka upp kuken flera gånger. Sprutar nån gång i veckan då helst i sambons fitta. Vill hon inte knulla blir det ett sprut på min mage. Efter en vecka blir det en hel del sperma trots att kuken fyllt 70 bast. Tar ett halvt blått piller bara för känslan av att bli stenhård.
Tyvärr ja,
Hade hellre haft sex men min fru tänder inte på mig.
Jag onanerar 2-3 gånger om dagen. Jag har en ganska stor sexlust, men ingen att ha sex med!