Hon är upprörd för att jag gillar bilder på andra tjejer
Min tjej är upprörd för att jag gillar bilder på andra tjejer på instagram och så. Jag gillar både på tjejer jag inte känner och tjejer jag känner, som jag följer helt enkelt. Det är inga porrbilder jag gillar, mest selfies och ja, nån bild på nån i bikini eller gymkläder/underkläder har jag väl gillat också, om den dykt upp i flödet.
Jag tycker att det är konstigt att hon har koll på vilka bilder jag gillar. Det betyder ju alltså att hon är inne där och stalkar mig och ser vad jag gör? Jag har ingen koll på hennes sociala medier och skulle inte bry mig alls om hon gillade på killar.
För mig är detta överdriven svartsjuka. Jag är ju liksom inte kär i tjejerna jag gillar på. Visst, många som jag gillar på ser ju bra ut, men nog måste jag väl få tycka att andra människor ser bra ut. Det tycker väl hon med.
Som sagt så är hon upprörd och arg och hon vill att jag slutar. Givetvis kan jag sluta gilla bilder på tjejer, men samtidigt känns det också konstigt att hon ska bestämma vad jag får och inte får göra på mina sociala medier? Tycker ni att det här känns rimligt?