Borde mensskydd vara gratis?
Borde mensskydd vara gratis? Varför/varför inte?
Borde mensskydd vara gratis? Varför/varför inte?
Nej. Vi har inte råd med sånt när vi knappt har råd med adekvat sjukvård i det här landet.
Lol, nej. Det finns viktigare saker vi behöver lägga skattepengarna på än mensskydd och 50% av skattebetalarna har inte mens så det är helt orimligt att de ska vara med och bekosta detta.
Lol, nej. Det finns viktigare saker vi behöver lägga skattepengarna på än mensskydd och 50% av skattebetalarna har inte mens så det är helt orimligt att de ska vara med och bekosta detta.
Nej. Det finns viktigare saker att lägga skattepengar på.
DEt finns inget som är gratis
Ska männen då ha gratis rakapparater?
Ja/Nej.
Om ja, så skall vi män ha gratis rakhyvlar och raklödder till ansiktsbehårig.
Att sänka skatten/moms känns som ett bra alternativ.
Men nivån på tråden känns inte så hög... Att blöda överallt är ett större problem än lite ansiktsbehåring ( och så många män får panik över hår på kvinnor)
Nej. Vi har inte råd med sånt när vi knappt har råd med adekvat sjukvård i det här landet.
För mig kostar de kanske 30 kr var månad för min mens. Tycker inte de är speciellt dyrt.
Ett packet bindor. Nej jag tycker inte de borde vara gratis. Jag tycker dock de är bra att vi har bindor på wc fritt att ta, på jobbet fall man får mens och glömt sina hemma.
Nej, allt kan inte vara gratis hela tiden. Det finns ingen anledning alls till att mensskydd ska vara gratis det handlar inte om jämställdhet som vissa vill ha det till heller, män äter mer ska de ha matbidrag då? Det blir löjligt.