Vad gör en man spännande?
När du träffat en man som var spännande, vad var det som gjorde att han var spännande?
När du träffat en man som var spännande, vad var det som gjorde att han var spännande?
Att han var påläst, smart och kunnig. Var intresserad av omvärlden. Att vi delar samma värderingar. Liknande intressen. Livserfarenhet. Pondus. Att han var genuint intresserad av mina åsikter och vad jag berättar om mig. Att pratet liksom aldrig dör utan det finns mycket att prata om oavsett om det är om våra egna liv eller om vi pratar om något annat. Ger mig en liten utmaning intellektuellt.
Han är spännande om han har stor kuk och kan hålla ståndet uppe när vi har sex.
Jag tycker spännande är fel ord. Jag tänker inte om människor att de ska vara spännande.
De ska vara trevliga, omtänksamma, mysiga, kunna lyssna, kunna kommunicera, visa omsorg, ha samma humor som jag och helst gilla samma saker som jag (iaf några saker), tex litteratur, film, vara allmänbildade och kunna samtala om det mesta.
Viktigast precis i starten är ögonkontakt, visa att man är intresserad av att prata med just mig.
Jag tycker spännande är fel ord. Jag tänker inte om människor att de ska vara spännande.
De ska vara trevliga, omtänksamma, mysiga, kunna lyssna, kunna kommunicera, visa omsorg, ha samma humor som jag och helst gilla samma saker som jag (iaf några saker), tex litteratur, film, vara allmänbildade och kunna samtala om det mesta.
Viktigast precis i starten är ögonkontakt, visa att man är intresserad av att prata med just mig.
Vilken intressant fråga! Hmm...om jag tänker tillbaka på män som fångat mitt intresse så är en man spännande om han är drivande och aktiv (det gäller iofs vänner överlag också), om han har intressen som jag har och besitter kunskaper som han kan lära mig, om han är pratglad men inte tjattrar konstant, om han är smart, om han är lite galen och vill hitta på spontana utmanande saker och givet om hans utseende attraherar mig. Har man en sexuell relation så finns mer därtill att tillägga om vad som gör en man spännande.
Fråga din syster!
Vilken intressant fråga! Hmm...om jag tänker tillbaka på män som fångat mitt intresse så är en man spännande om han är drivande och aktiv (det gäller iofs vänner överlag också), om han har intressen som jag har och besitter kunskaper som han kan lära mig, om han är pratglad men inte tjattrar konstant, om han är smart, om han är lite galen och vill hitta på spontana utmanande saker och givet om hans utseende attraherar mig. Har man en sexuell relation så finns mer därtill att tillägga om vad som gör en man spännande.
En spännande person är någon som varit med om en massa och har mängder av historier att dela med sig av. Någon som kan ge mig en inblick i nya världar.
Spännande är dock inte synonymt med sexuellt attraktiv. Spännande människor känns liksom lite för avlägsna för att jag ska vilja dela säng med dem.
Min man är den mest spännande person jag träffat. Har en massa spännande erfarenheter som få har, är intellektuellt begåvad och väldigt allmänbildad, har en intressant syn på världen och människor. Han är verkligen ovanligt unik och han utmanar mig som person. Han tänker utanför boxen i allt och har egenskaper som gör att han aldrig blir tråkig. Skulle nog säga att det är svårt att vara spännande över tid, en första anblick kan få en person att verka spännande men för att det ska hålla i sig så krävs en verkligt speciell person. Jag är så stolt över honom och känner att jag verkligen haft tur!