• Anonym (Anonym (minskad lust))

    Har tappat lusten helt

    Efter att mitt ex var otrogen så har jag inte kunnat onanera eller ens tänka/kolla på sex, tänker bara på när han och hans då ?tjej? som han var otrogen med har haft det, får massa bilder i mitt huvud och blir nere, är jag den ända? Hur kan jag hjälpa det här?

  • Svar på tråden Har tappat lusten helt
  • Anonym (Dotter)

    Har också helt tappat sexlusten. Såg min pappa runka framför datorn till porr. VedervärdigtRynkar på näsan

    Kan inte tänka på sex eller slappna av efter detta. Så ovärdigt och så synd om min mamma att han gör sådär.

  • Anonym (Claes)
    Anonym (Dotter) skrev 2022-04-07 10:22:40 följande:

    Har också helt tappat sexlusten. Såg min pappa runka framför datorn till porr. Vedervärdigt // Rynkar på näsan

    Kan inte tänka på sex eller slappna av efter detta. Så ovärdigt och så synd om min mamma att han gör sådär.


    Du tycks ifrågasätta/ begränsa din pappas rätt till sex på egen hand. Varför då?

    Skulle du ifrågasätta din mamma om hon onanerar på egen hand?
  • Anonym (Dotter)
    Anonym (Claes) skrev 2022-04-07 10:26:20 följande:
    Du tycks ifrågasätta/ begränsa din pappas rätt till sex på egen hand. Varför då?

    Skulle du ifrågasätta din mamma om hon onanerar på egen hand?
    Du tycker det skulle vara kul att se din pappa runka framför datorn till porr? Nej, jag vill inte se mamma onanera framför datorn heller.
  • Anonym (Claes)
    Anonym (Dotter) skrev 2022-04-07 10:27:41 följande:
    Du tycker det skulle vara kul att se din pappa runka framför datorn till porr? Nej, jag vill inte se mamma onanera framför datorn heller.
    OK - är det datorn som är ditt problem?
  • Anonym (Dotter)
    Anonym (Claes) skrev 2022-04-07 10:29:07 följande:
    OK - är det datorn som är ditt problem?
    Du undvek min fråga så jag tar inte dig på allvar. Ha en fin dag.
  • Anonym (Anonym t)
    Anonym (Dotter) skrev 2022-04-07 10:22:40 följande:

    Har också helt tappat sexlusten. Såg min pappa runka framför datorn till porr. VedervärdigtRynkar på näsan

    Kan inte tänka på sex eller slappna av efter detta. Så ovärdigt och så synd om min mamma att han gör sådär.


    Varför? Han kanske har anledning att tillfredsställa sig själv. Din mamma, kanske som i granntråden, har tappat lusten, och inte ens vill röra honom längre.
  • Anonym (Claes)
    Anonym (Dotter) skrev 2022-04-07 10:32:26 följande:
    Du undvek min fråga så jag tar inte dig på allvar. Ha en fin dag.
    Jag skulle inte använda ordet 'kul'.

    Jag skulle vara glad att veta att mina föräldrar är sexuellt aktiva om det innebär något bra för dem.

    Men, om det inte finns en obalans/konflikt specifikt kring deras sexliv (t ex så att du som närstående behöver stötta/trösta) så är deras sexliv också deras ensak.

    Därför tycker jag det är märkligt hur du uttrycker dig.

    Inte fråga om 'kul'' eller inte, snarare om hur de har de i stort.

    Om onani nu inte är 'kul' i dina ögon, vad är då 'kul'?

    Att din pappa slår din mamma? Att din mamma broderar på hela sin fritid? Är det 'kul' ?

    Ge plats för andra!
  • Anonym (Dotter)
    Anonym (Anonym t) skrev 2022-04-07 10:40:51 följande:
    Varför? Han kanske har anledning att tillfredsställa sig själv. Din mamma, kanske som i granntråden, har tappat lusten, och inte ens vill röra honom längre.
    Tycker bara det är äckligt. Skällde ut honom häromdagen och att han får söka hjälp för sitt sjuka beteende
  • Anonym (Dotter)
    Anonym (Claes) skrev 2022-04-07 10:50:30 följande:
    Jag skulle inte använda ordet 'kul'.

    Jag skulle vara glad att veta att mina föräldrar är sexuellt aktiva om det innebär något bra för dem.

    Men, om det inte finns en obalans/konflikt specifikt kring deras sexliv (t ex så att du som närstående behöver stötta/trösta) så är deras sexliv också deras ensak.

    Därför tycker jag det är märkligt hur du uttrycker dig.

    Inte fråga om 'kul'' eller inte, snarare om hur de har de i stort.

    Om onani nu inte är 'kul' i dina ögon, vad är då 'kul'?

    Att din pappa slår din mamma? Att din mamma broderar på hela sin fritid? Är det 'kul' ?

    Ge plats för andra!
    Jag säger att det inte är kul att se sin pappa onanera framför datorn. Är det tydligt nog för dig?
  • Anonym (Claes)
    Anonym (Dotter) skrev 2022-04-07 10:55:05 följande:
    Jag säger att det inte är kul att se sin pappa onanera framför datorn. Är det tydligt nog för dig?
    Din argumentation haltar betänkligt.

    Men grattis och lycka till i ditt förändringsarbete
Svar på tråden Har tappat lusten helt