• Lundgrens

Ägglossnings test

Hej alla kunniga :) behöver hjälp med mina ägglossnings test. är nu inne på test månad 3 och blir inte klokare. Får liksom aldrig något positivt test?! Blir starkare vissa dagar men blir inte lika starkt eller starkare som kontroll linjen.. testar 2 ibland 3 gånger per dag men får ändå inte ett positivt test?! Nån mer som vart med om samma? Kan man ha äl även om det inte visas på testet? 

• Svar på tråden Ägglossnings test
  • Soulmates

Har du provat digitalt test? Eller provat något annat märke? Låter konstigt att ingen ger utslag 

• Symetrical
    Lundgrens skrev 2022-03-28 10:11:09 följande:
    Ägglossnings test

Hej alla kunniga :) behöver hjälp med mina ägglossnings test. är nu inne på test månad 3 och blir inte klokare. Får liksom aldrig något positivt test?! Blir starkare vissa dagar men blir inte lika starkt eller starkare som kontroll linjen.. testar 2 ibland 3 gånger per dag men får ändå inte ett positivt test?! Nån mer som vart med om samma? Kan man ha äl även om det inte visas på testet? 

Det kan man absolut ha, vissa får aldrig positivt på ältest, men ändå bevisligen äl när de blir gravida Mitt tips är att tempa, då märker man tydligt min äl infallit eller inte!
  • Lundgrens

Känner av ägglossning i svanken nu under hela dagen och fick en tydlig stegring cykeldag 15 (24:e) på morgonen och enligt app ska jag va Fertil söndag, måndag och tisdag. fick även en stegring 27:e ????  får köpa digital nästa månad. tycker de är konstigt att kah ej får positivt

Svar på tråden Ägglossnings test