• Anonym (Nemo)

Kvinna - könsbehåring

Vart passar du in åldersmässigt och frisyrmässigt mellan benen? Finns skillnader mellan ålder och eller frisyr eller finns främst skillnaden mellan personer oberoende ålder?

Det är alltså åldersspann och hur man själv tycker sig passa in mellan rakat, trimmat och att man har en buske.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinna - könsbehåring
  • Anonym (Öhh)

Trimmat kan väl också innebära buske men att man just klipper den lite snyggt och rakar bikinilinjen, men det kan också vara en liiiten landningsbana?

Så förstår inte riktigt vad för slags information du hoppas på Och hur tillförlitlig du tror informationen kommer vara

• Anonym (Peter)

Näe snälla inte ännu en tråd om det här....

• Anonym (Flyp)

36 år landningsbana på 3cm resten rakat

• RuneBert
    Anonym (Flyp) skrev 2022-03-29 06:22:56 följande:

Snyggt!
  • ToniErdmann

Det var en ambitiös lista du gjort där du försökt få med så många svarsalternativ som möjligt.

På uppdrag av SCB?

• Anonym (Rakat!)

Mitt könshår (och rövhår!) ser ut som kolsvart spaghetti mot likblek hy. Urk, alltid slätrakad. Visar jag fiffi (eller "lill-fiffi") för min sambo så skall de utstråla "kom och hälsa på, känn dig som hemma, stanna hur länge du vill!" inte "alla som här inträder, överge allt hopp"

• RuneBert
    Anonym (Rakat!) skrev 2022-03-29 16:53:39 följande:

Mitt könshår (och rövhår!) ser ut som kolsvart spaghetti mot likblek hy. Urk, alltid slätrakad. Visar jag fiffi (eller "lill-fiffi") för min sambo så skall de utstråla "kom och hälsa på, känn dig som hemma, stanna hur länge du vill!" inte "alla som här inträder, överge allt hopp"

Låter riktigt bra att du gör dig len och fin och tar bort den spretiga spaghettin !
  • Anonym (Öööhh)
    RuneBert skrev 2022-03-29 17:37:59 följande:
    Låter riktigt bra att du gör dig len och fin och tar bort den spretiga spaghettin !
    Vilken är stor och lill-fiffi?
  • Anonym (Rakat!)
    Anonym (Öööhh) skrev 2022-03-29 19:07:20 följande:
    Lill-fiffi är anus.

Jag kallar henne så för att jag hörde låten WAP och trodde den handlade om analsex (wet ass p*ssy) och tolkade det som vaddå rövf*tta? och tyckte det var roligt. Så därefter Fiffi (vagina) och Lill-Fiffi (anus).
  • RuneBert
    Anonym (Rakat!) skrev 2022-03-29 19:25:38 följande:
    Lill-fiffi är anus.

Jag kallar henne så för att jag hörde låten WAP och trodde den handlade om analsex (wet ass p*ssy) och tolkade det som vaddå rövf*tta? och tyckte det var roligt. Så därefter Fiffi (vagina) och Lill-Fiffi (anus).
    Brilliant!
  • Aikido
    Anonym (Flyp) skrev 2022-03-29 06:22:56 följande:

Det där låter väldigt bakvänt. Det måste väl ändå vara landningsbanan som är rakad så man inte trasslar in propellern i något?
  • Anonym (Öööhh)
    Aikido skrev 2022-03-29 19:39:26 följande:
    Det där låter väldigt bakvänt. Det måste väl ändå vara landningsbanan som är rakad så man inte trasslar in propellern i något?
    Googla text på Bengt Sändh - Gumman hon klippte lurvetufsan sin 4 hekto vägde ullen ...
    Slutar med att drängen fick en luva har jag för mig
  • Anonym (31år)

Jag rakar hela könet 

• Anonym (Jo)
  • Anonym (Bekymrad skattebetalare)

Precis och därför har jag nu anmält inlägget till Luftfartsmyndigheten. Flygsäkerhet är inget att ta lätt på. 

Skönt att se att det finns fler seriösa användare här än undertecknad.

• Anonym (32-åring)

32 år och orakad.

• theotherone

Intressant att se att det numera är vanligare med buske än med rakat hos de yngre. Snacka om att modet går i cirklar, heja 70-talet!

• Anonym (Öhh)

Undrar vilka badhus alla dessa orakade kvinnor går på eller om dom undviker sådana miljöer? Räknade faktiskt sist jag var o bastade/duschade och det var ca 2 av 20 som var helrakade...samma på kallis.

• Anonym (Öhh)
    Anonym (Öhh) skrev 2022-04-12 21:35:50 följande:

Undrar vilka badhus alla dessa orakade kvinnor går på eller om dom undviker sådana miljöer? Räknade faktiskt sist jag var o bastade/duschade och det var ca 2 av 20 som var helrakade...samma på kallis.

Sorry, menade RAKADE kvinnor
Svar på tråden Kvinna - könsbehåring