• adnil8919

    Råkade sätta igång gymlarm

    Jag sitter och är jättenojjig då jag och killen var på gymmet när jag behövde gå hem till familjen, men han tänkte stanna kvar. Jag insåg när jag redan var påväg ut att jag glömde nyckeln så jag ringer honom och ber han lägga den i slussen, men det funkar inte (det är ett sånt gym som är obemannat efter en viss tid och då bara har en sluss att ta sig ut igenom eftersom dörren är larmad). -Jag tänkte att det skulle vara okej att bara öppna den larmade dörren snabbt. Vet att jag låter dum i huvet men vi har gjort samma misstag en tidigare gång och då hände inget. Men den här gången började larmet tjuta.
    Vi väntade på att någon från larmfirman skulle komma men det kom ingen och larmet slutade gå. Jag tänkte då att dem kanske har någon inställning att de kollar kameror innan de bestämmer sig för om det är värt att åka dit? Vad tror ni? Vet att boten är 5000 kronor eller så... Kommer dem veta att det är vi? Ska vi maila dem och berätta vad som hände? Känner mig så dum och är så konflikträdd. Vill inte prataed någom sur gubbe :/ 

Svar på tråden Råkade sätta igång gymlarm