• Thu 31 Mar 2022 14:45
    2060 visningar
    12 svar
    12
    2060

    Vet du vad friskolor är ? Do you know what are Free Schools ?

    Hello,


     


    Jag studerar statsvetenskap och i en av mina uppgifter fick jag skapa en kort podcast om friskolor. 


    Så om du är intresserad av ämnet eller är osäker på vad det är, tveka inte att kolla in den !


    Speciellt om du har ett litet barn som snart ska börja grundskolan ;)


    Du behöver bara veta att podcasten är på engelska. 


     


     


     


    I am studying welfare state policies and for one of my assignments, I had to create a short podcast about Free Schools. 


    So if you are interested in the topic or are unsure of what it is, don't hesitate to check it out !


    Especially if you have a young child who will soon start primary school ;)


    -> The podcast is in English

    soundcloud.com/honore-david/friskola-podcast&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

  • Svar på tråden Vet du vad friskolor är ? Do you know what are Free Schools ?
  • Fri 1 Apr 2022 13:44
    #1
    +1
    Honore skrev 2022-03-31 14:45:00 följande:
    Vet du vad friskolor är ? Do you know what are Free Schools ?

    Hello,


    Jag studerar statsvetenskap och i en av mina uppgifter fick jag skapa en kort podcast om friskolor. 


    Så om du är intresserad av ämnet eller är osäker på vad det är, tveka inte att kolla in den !


    Speciellt om du har ett litet barn som snart ska börja grundskolan ;)


    Du behöver bara veta att podcasten är på engelska.  


    I am studying welfare state policies and for one of my assignments, I had to create a short podcast about Free Schools. 


    So if you are interested in the topic or are unsure of what it is, don't hesitate to check it out !


    Especially if you have a young child who will soon start primary school ;)


    -> The podcast is in English

    soundcloud.com/honore-david/friskola-podcast&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing