Försöker bli gravid fått Provera
Jag behöver ventilera mig, eller få råd för att just nu så känns allt så hopplöst.

Jag behöver ventilera mig, eller få råd för att just nu så känns allt så hopplöst.
Du borde få ta blodprover för att kolla hur det står till med hormonerna. Nåt är ju vajsing nånstans. Hon borde också upplyst om hur många och hur stora äggblåsor hon såg (äggen syns absolut inte) och hur tjock slemhinnan var. Svaret på de frågorna hade blivit var nånstans i en menscykel du befinner dig.
Du borde få ta blodprover för att kolla hur det står till med hormonerna. Nåt är ju vajsing nånstans. Hon borde också upplyst om hur många och hur stora äggblåsor hon såg (äggen syns absolut inte) och hur tjock slemhinnan var. Svaret på de frågorna hade blivit var nånstans i en menscykel du befinner dig.
Kräv lite mer svar nästa gång. Att bli bortviftad pga ålder är inte rätt. Ang. äggblåsorna är det ju så att de är pyttesmå direkt efter mensen, sen växer de på sig och vid minst 20 mm släpper de ägg. Så hade hon tex sett en äggblåsa på låt säga 17 mm hade du vetat att äl var nära. Slemhinnan växer också på sig så även där hade hon sett hur det står till.