Är avsugning skönast?
Handen på hjärtat, gubbar. Men är det inte skönast att komma i musen?
För mig är tanken att spruta i munnen vansinigt upphettsande, men inte lika skönt som att spruta i musen.
Handen på hjärtat, gubbar. Men är det inte skönast att komma i musen?
För mig är tanken att spruta i munnen vansinigt upphettsande, men inte lika skönt som att spruta i musen.
En fjäderlätt puss på anus är bäst, helt ärligt
Skönast i musen men porrigt och upphetsande i munnen..
Ingetdera, skönast är att spruta i en tjejs trånga, varma rövhål.
Ja. Komma när man har analsex är crazy skönt. Men munnen är så pass ovanligt i mitt fall att det är crazy sexigt.
Helst i min frus goa rumpa ;)
Munnen är både skönast och för mig vanligast
Jag säger musen - men ett ex var grym på att suga och med henne var det skönast att komma i munnen.
Är så jävla skönt när man kommit till gränsen på olika vis.
Det som min kvinna erbjuder är - olika. Mun, hand bröst, på eller i fitta ....mmmmm
Röven är "off-limits" men är inget problem för mig. Rövknull har inte gett mig något genom åren.
Finns inget skönare än att komma i musen på henne.
Vem använder ens det uttrycket om fittan? Så bonnigt.
Vem använder ens det uttrycket om fittan? Så bonnigt.
Skönast är att komma i analen samtidigt som hon har en dildo i fittan och kommer strax innan det är dags för mig, så hela hennes underliv kramar och krampar runt kuken som är lååångt därinne. Magiskt!
Lätt skönast i fittan, men något extra med att ligga i sängen eller stå I duschen och låt sperman flöda, men det är många år sedan sist jag fick avsluta i munnen. Respekterat min sambo att hon inte gillar det.
Vi testade senast 2012 och sedan dess inga på sprut på utsidan förutom på magen, på fittan och typ var tredje år brösten. Men fantiserar och mycket mer?
För några månader sedan var jag så kåt att sperma spruta från fittan till kinden och pannan.. det var inte uppskattat? ???????? Bara att respektera.
Munnen absolut. Vaginalsex är en prestationssport där du förväntas prestera och att det skall vara skönt för henne med. Det där tar bort en del av njutningen. Att komma i munnen är kravlöst, avkopplande och trevligare.
Ni som haft fler kvinnor genom åren. Hur många gillar inte att suga eller munknull? Och att svälja satsen.
Skulle ni kunna ha en relation där sett inte ingår alls.
Kan bara hålla med! Jag älskar fitta, varken munnen eller analt kommer i närheten av hur mycket jag gillar att komma i fittan.
Ni som haft fler kvinnor genom åren. Hur många gillar inte att suga eller munknull? Och att svälja satsen.