• Slam

    Symptom graviditet

    Hej! 


    slänger ut en fråga i hopp om någon kanske känner igen sig och kan hjälpa till med diverse tolkningar..

    fick  årat första barn augusti 21 och vi har alltid önskat syskon tätt och snart fyller Lill grabben 8 månader och jag har inte fått tillbaka min mens efter förlossningen ännu och har precis slutat amma.. 

    har kört Clearblue ägglossningstest ett tag och gick från att ha låg - hög men aldrig nå maximal fertilitet förrän 25 mars ovh då hade vi sex.

    dagen efter fick jag en äggvita liknande flytning sen inget mer. Tog test två dagar efter och så stod det låg fertilitet. Hann vi med ägglossningens? 


    nu efter den dagen har jag haft molande mensvärk nertill på vänster sida, ibland strålar det ut och ibland inte. Känner dock av ?mensvärk liknande? känsla hela tiden sedan dess. Ska tilläggas att jag verkligen vill bli gravid så ibland kanske känslorna förstärks. Men molande verk nertill  som jag haft sedan dess är ett faktum. 


    vet att jag troligtvis är alldeles för tidig för att ta ett gravtest men har såklart redan gjort det och fick negativt. Nu undrar jag om någon känt liknande eller kan hjälpa mig. 


    tack! 


    kram 

Svar på tråden Symptom graviditet