Planerar barn, men inget händer
Hej allihopa, har precis skapat denna profil för jag tänker att det kan vara skönt att ventilera sina tankar och känslor.
Jag har två barn sedan innan (dom fyller 10 och 8 i år) och jag själv blir 30 i oktober.
jag och min kille har varit tillsammans i 1år och vi planerar barn, lite tidigt kanske men vi har känt varandra betydligt längre än vad vi har varit ihop och vi båda är helt säkra på detta.
nu till saken, jag tog ut min spiral i början av oktober 2021 och mensen kom igång redan i slutet av samma månad, jag har kört med ägglossnings tester i några månader nu men blir inte gravid, jag blir så besviken varje gång men försöker att inte tänka på det.
Jag har verkligen sett fram emot att planera en graviditet och bebis och allt då mina två första barn inte va planerade och jag åt p-piller med ena och minipiller med andra så detta är verkligen så spännande tycker jag. Jag börjar bli orolig att något är fel på mig eller min sambo då jag inte blir gravid och nu har vi försökt i snart 7 månader. Någon som vet om man kolla upp detta och hur går man tillväga Isf?
Jag vill även tillägga att jag inte vet om jag är gravid denna gång, ska få mens på söndag så vi får väl se men jag har en känsla av att det inte är något denna gång heller tyvärr.