• Anonym (Bella)

    Bisexuell i förhållande

    Jag är i ett förhållande med en man men är bisexuell och tänker på kvinnor varje dag.
    jag är trogen min man och skulle inte kunna tänka mig att vara med någon annan man. 


    men känner att jag vill ligga med en kvinna. Mannen är inte med på tåget och säger att då gör han slut. 


    jag orkar inte göra slut själv för uppbrott gör för ont och vi har barn tsms. 


    känner mig totalt låst . Fler i denna sits?
    hur gjorde ni?

  • Svar på tråden Bisexuell i förhållande
  • Anonym (Donna)

    Otrohet är otrohet oavsett vem man är otrogen med.
    Du får väl väga för och emot, kan du inte stå emot så gör slut först.

  • Anonym (Okej)

    Oj, det låter jätteknepigt. 
    Ingen aning.. 
    Det finns nog inga lätta lösningar på den

  • Anonym (Donna)
    Anonym (Okej) skrev 2022-04-09 14:14:25 följande:

    Oj, det låter jätteknepigt. 
    Ingen aning.. 
    Det finns nog inga lätta lösningar på den


    Finns det väl?
    1. Vara trogen och stanna hos mannen.
    2. Vara otrogen och lämna.
  • Anonym (suck)

    Och folk blir helt förfärade när man inte vill ha relationer med bisexuella människor Drömmer För din karls skull gör slut och var singel så kan du ligga runt hur mycket du vill.

  • Anonym (Japp)
    Anonym (suck) skrev 2022-04-09 14:52:50 följande:
    Och folk blir helt förfärade när man inte vill ha relationer med bisexuella människor Drömmer För din karls skull gör slut och var singel så kan du ligga runt hur mycket du vill.
    Men verkligen! Det verkar vara det värsta man kan tycka. Man MÅSTE vilja vara tillsammans med bisexuella. Annars är man jordens avskum.

    Gör slut ts, för din stackars mans skull.
  • Anonym (Donna)
    Anonym (suck) skrev 2022-04-09 14:52:50 följande:

    Och folk blir helt förfärade när man inte vill ha relationer med bisexuella människor Drömmer För din karls skull gör slut och var singel så kan du ligga runt hur mycket du vill.


    Verkligen. Skulle inte, någonsin, inleda ett förhållande med en bisexuell person. Då lever jag hellre själv resten av livet.
  • Anonym (Q)

    Lämna eller acceptera det. Finns inga andra alternativ.


    Att TS är bisexuell gör inte henne mer benägen att vara otrogen eller vad nu för konstigt folk tror. Fjantigt. De flesta i ett förhållande håller sig till förhållandet, otrohet har inget med sexualitet att göra.

  • Anonym (Donna)
    Anonym (Q) skrev 2022-04-09 16:25:05 följande:

    Lämna eller acceptera det. Finns inga andra alternativ.


    Att TS är bisexuell gör inte henne mer benägen att vara otrogen eller vad nu för konstigt folk tror. Fjantigt. De flesta i ett förhållande håller sig till förhållandet, otrohet har inget med sexualitet att göra.


    Det kanske har det trots allt, då hon "missar" 50% av det hon eg tänder på.
  • Anonym (Mia)

    Är allvarligt i samma situation, tänkte aldrig vara så här i ett förhållande med en man egentligen men träffade en man och vi vart otroligt snabbt kära i varandra och nu är jag i ett fast förhållande med han. Jag älskar han och helt enkelt får förlika mig med att jag vill spendera mitt liv med han, för det vill jag. Så du för helt enkelt tänka om du vill vara med han eller inte?.

  • Anonym (Q)
    Anonym (Donna) skrev 2022-04-09 16:36:56 följande:
    Det kanske har det trots allt, då hon "missar" 50% av det hon eg tänder på.

    Haha, klassiskt tankefel.


    Inte tänder bisexuella på allt som rör sig och det behöver inte vara fler människor som man faktiskt vill vara med än en heterosexuell.

Svar på tråden Bisexuell i förhållande