• Anonym (PLPD)

Kan inte släpp min oro, kommer min sambo vara otrogen igen?

Min sambo ska iväg med jobbet på först en byggmässa och sedan vidare med kryssningsfartyg till Åland. Detta nu i slutet på månaden. Jag har självklart sagt att han får då jag aldrig skulle kunna tänka mig tanken av att hålla honom fast här hemma. 

Men han har vid 2 tillfällen chattt med två andra brudar om att kunna dem och att han vill göra massa med dem, varpå ena skickade han filmer när han runka och bilder där han har stånd. Han har vid varje gång haft svaret att han inte vet varför han gjort som han gjort och aldrig ska göra om det. Senaste gången var oktober 2021. 

jag kan inte låta bli att känna oro för denna kryssning och resa med jobbet. Vad tror ni? Kommer han vara otrogen på båten? eller kommer han faktiskt hålla sig? 

• Svar på tråden Kan inte släpp min oro, kommer min sambo vara otrogen igen?
  • Anonym (Mimmi)

Det finns nog risk för det, han verkar inte vara mycket att lita på.

• Anonym (PLPD)
    Anonym (Mimmi) skrev 2022-04-09 16:04:39 följande:

Det finns nog risk för det, han verkar inte vara mycket att lita på.

då är min oro rätt.. hoppas så innerligt att han åtminstone är ärlig om han gör något ????
  • Anonym (Mimo)

Men varför är du ens ihop med honom efter vad han gjort tidigare? Skick bilder på sitt stånd till någon, tycker du att det är okej? 

• Ocdmänniska

Förstår om han varit otrogen, men litar du inte på han så är det svårt. Tänker måste ju ha de tilliten i ett förhållande.
    Så omöjligt att säga. Skulle personligen inte varit med någon som varit otrogen men förstår att allt är inte svart och vitt 

• Anonym (A)
    Ocdmänniska skrev 2022-04-09 19:13:26 följande:
    Förstår om han varit otrogen, men litar du inte på han så är det svårt. Tänker måste ju ha de tilliten i ett förhållande.
    Så omöjligt att säga. Skulle personligen inte varit med någon som varit otrogen men förstår att allt är inte svart och vitt 
    Håller med
  • Anonym (Jösses)
    Anonym (PLPD) skrev 2022-04-09 18:40:42 följande:
    då är min oro rätt.. hoppas så innerligt att han åtminstone är ärlig om han gör något ????

Precis! Om en anonym person på ett forum som känner varken dig eller din man påstår det måste det givetvis vara sant. 

Det dräller av bittra och ensamma här som trior att det blir bättre om dom överför sin egen oro på andra. 

Att han sexchattar är inte samma sak som att vara otrogen i verkligheten. 

• Anonym (Man50)

Har ni ett jämnställt förhållande ?

skulle min fru hålla på och skicka naken bilder eller köra upp en dildo å visa upp sig 

Jag skulle nog inte fixa det , då ha man gått för långt 
    ingen människa  som jag skulle vilja vara med eller bo tillsammans med 

hade satt ett större värde på mig själv och lämnat 
    förtjänar bättre helt enkelt 

• Anonym (B)
    Anonym (Jösses) skrev 2022-04-09 21:05:34 följande:

Precis! Om en anonym person på ett forum som känner varken dig eller din man påstår det måste det givetvis vara sant. 

Det dräller av bittra och ensamma här som trior att det blir bättre om dom överför sin egen oro på andra. 

Att han sexchattar är inte samma sak som att vara otrogen i verkligheten. 

Spelar det någon roll om det är otrohet eller inte? Han beter sig respektlöst mo TS. 
  • Anonym (Jösses)
    Anonym (B) skrev 2022-04-09 21:41:26 följande:
    Spelar det någon roll om det är otrohet eller inte? Han beter sig respektlöst mo TS. 

TS oroar sig över att han ska vara otrogen IRL på båt och mässa. 

Mitt svar är att det inte är samma sak med sexchatt och att faktiskt ligga med någon för väldigt många. Det ena ger inte det andra. 

Det är ju frågeställningen. Inte om sexchatt är respektlöst eller inte?

Svar på tråden Kan inte släpp min oro, kommer min sambo vara otrogen igen?