När ställer ni fram utemöbler?
Ja när ställer ni fram utemöblerna? Eller har ni redan ställt fram dem? Vädret känns ju minst sagt oförutsägbart när det plötsligt kom så mycket snö så jag har inte ställt ut dem än, men längtar efter att göra det
Ja när ställer ni fram utemöblerna? Eller har ni redan ställt fram dem? Vädret känns ju minst sagt oförutsägbart när det plötsligt kom så mycket snö så jag har inte ställt ut dem än, men längtar efter att göra det
Jag fick mina nya utemöbler levererade för ett par dagar sedan så igår satte jag ihop och satte ut dem. Nästa beställning kommer snart med hängande infravärmare.
Gjort i helgen, bor på Gotland.
En plaststol har varit ute länge. Bordet och resten av stolarna som hör till dröjer väl nån vecka till. Trämöblerna kommer ut i slutet av maj kanske. De är jättegamla och för fina att ha framme hur länge som helst i ur och skur.
Det dröjer nog till juni. Fullt med snö...
Kommer nog att vänta någon vecka till tills vädret känns lite säkrare.
Då vi har en paviljong så vill vi inte ha den ute ifall det skulle komma mer snö.
Väntar någon vecka tills vädret är stabilare.
Mina gamla plastmöbler står redan ute då vi grillat och suttit ute några helger. Ädelträmöblerna ska oljas så fort det blir varmare och sen ska dom ställas ut.
Blir nog till påskhelgen. Först skall trallen tvättas och såpas. Och just nu lockar det inte så mycket faktiskt. Vi håller oss tillsvidare i den inglasade delen.