• Anonym (Hilda)

Kryssningar är för att vara otrogen.!

varför åker tjejer och killar på kryssning när dom har partner? för att dansa och äta gott säger endel. Ja men det kan man väl göra med sin partner istället för vänner? Det kan man väl göra på restaurang? eller nattklubbar? tror dom flesta som är i förhållande åker för att antingen få komplimanger Av motsatta könet, eller för att kunna ligga med nån annan utan sin partners vetskap. Det är lätt att dansa ragga upp nån och så har man nära till en säng där man kan släppa loss. Medans raggar man på en krog där man bor så är det lätt att ens partner får reda på det.. hur kan ni som har en partner ens låta han/hon att åka iväg? Varför inte ta med sin partner , ifall man nu har rent mjöl i påsen?? 

• Svar på tråden Kryssningar är för att vara otrogen.!
  • Anonym (Inga problem)

Jag tycker kryssningar kan vara en jättekul grej att göra med sina tjejkompisar och har aldrig ens tänkt tanken på att man skulle åka för att vara otrogen, utan precis som du säger så åker jag för maten, underhållningen och sällskapet. Kan även vara en kul resa med jobbarkompisar. Jag skulle inte ha något emot om min fästman åkte på en sån resa heller, men det beror väl kanske på hur mycket man litar på varandra och hur länge man varit tillsammans kanske.

• Anonym (Hm)

Man åker på kryssning för att ha kul med sina kompisar. Varför skulle det betyda att man skulle vara otrogen? Otrogen kan man vara var som helst. 

• Anonym (norrmannen)

Jag åker på Cidarella-kryss på mittvecka (mindre konkurrens då) for att hitta en het mogen kvinna som har tröttnat på sin gubbe hemma. Det kryllar av dom där. 

• Anonym (Ronny the Ronnysson)
    För spriten! För att få sig en riktig jävla spritfest o en brakfylla på det. Utan att partnern ser't.
  • Anonym (A)

Man åker för att ha roligt med vänner.

• Anonym (Hmm)

Sådana "kryssningar" känns ju lika B som Ullared.
     Billig underhållning åt förorten typ.

• Tukt

Det blir ju lite som att säga. "Varför gå på restaurang när man kan äta man och dricka sprit hemma, det är säkert för att vara otrogen".
    Därmed inte sagt att ingen åker med tanken på att kunna vara otrogen, ostört.

• Anonym (jury)

Tycker att det festande som sker på fyllekryssningar är alltför primitivt till att jag själv skulle vilja vara med, eller bara skulle säga "ha det kul" till min partner om denne ville vara med. Sådan grovfylla i ett gapande och gränslöst raggmiljö hör tonåren till, det finns ingen anledning till att vuxna människor i etablerade förhållanden skall hålla på så där bara för att ha det kul med vänner. Det handlar inte bara om risk för otrohet utan också om att bevara ett minimum av värdighet.  

Det är också naivt att bara säga "jag litar på min partner" eller "jag skulle aldrig.." som om att alla dom som trillat dit tidigare inte också var rätt så normala människor som kunde ha sagt något liknande innan det gick snett.

• Jonnynilsson
    Anonym (norrmannen) skrev 2022-04-10 21:42:39 följande:

Jag åker på Cidarella-kryss på mittvecka (mindre konkurrens då) for att hitta en het mogen kvinna som har tröttnat på sin gubbe hemma. Det kryllar av dom där. 

Jomen så är det. En riktig köttmarknad och man kan ligga hur mycket som helst. 

Vi åker lite då och då och skulle jag komma ifrån frugan så blir jag uppraggad ganska omgående. Det kan räcka att stå i kön till baren för att få förslag. Som jag naturligtvis tackar vänligt men bestämt nej till.

ibland ser man hur tjejerna följer mig med blicken tills jag går och sätter mig vid frugan. Då blir man plötsligt iskall :)

Så är du MILF-sugen är en dygnskryssning med Cinderella en verklig höjdare. 
  • PernillaPG

Har åkt som singel och då är det lätt att få tag på karlar. Framför allt om det är företaget som bjuder männen på resan.

Så det är väl inte alltid att den som har en partner själv kommer på att åka på sådant, utan för att det ges ett tillfälle.

Svar på tråden Kryssningar är för att vara otrogen.!