• Anonym (Undrar)

Borde jag vara orolig?

Jag är seriös och inget troll. 

Har sett att min fru klär sig i oerhört fina och sexiga underkläder när hon skall ut med vänner, jobbfest, krogen etc.
    Men annars och till vardags är det basic underkläder.

Har frågat henne om detta, och hon säger att hon vill vara fin utanpå och under kläderna.

Är detta ett svepskäl eller är det fler kvinnor som gör samma?
    Varningsklocka?

• Svar på tråden Borde jag vara orolig?
  • Anonym (Bara hon som vet)

Givetvis inget vi kan svara på hur det är för just henne. Jag brukar dock generellt vilja känna mig sexig och förhöja stämningen (för mig själv) och självförtroendet genom att känna mig sexig även under kläderna Även om jag går ut utan min kille och inte har för avsikt att vara otrogen/bekräftelse av andra

Ungefär som att jag sminkar mig till vardags när jag ska till jobbet också eller har parfym på mig även om det inte bara är min kille som känner den. Inget mer än så. Sen har alla såklart olika avsikter så jag /ingen annan kan inte tala för din flickvän.

• Anonym (Partyfin)

Generellt sett klär man upp sig när man ska ut, tänker jag. Gör inte du det?

• Anonym (Y)
    Anonym (Partyfin) skrev 2022-04-13 16:23:07 följande:

Generellt sett klär man upp sig när man ska ut, tänker jag. Gör inte du det?

Ja kanske det, men varför tar man på sig sexiga underkläder då om man aldrig gör det annars?
    Finns all anledning att misstänka att hon prasslar.
  • Core

gör något åt svartsjukan, om det är din endaste indikatio. till och med jag har ju finkalsonger av dyrare slag, avsedda för när jag klär upp mig

tänk om hustrun skulle misstänka mig för fuffens pga det, herregud 

• Anonym (Partyfin)
    Anonym (Y) skrev 2022-04-13 16:25:29 följande:
    Ja kanske det, men varför tar man på sig sexiga underkläder då om man aldrig gör det annars? Finns all anledning att misstänka att hon prasslar.

Du får väl tala om för henne att du gärna ser henne i de sexiga underkläderna även hemma.
  • Anonym (Snygging)

Klär man upp sig extra med sexiga underkläder är det ofta av en orsak. Troligen är hon otrogen med någon på jobbet.

Tar inte på mig sexiga underkläder om det inte är för att visa det...dom är ju Inte direkt bekvämare än standard. Snarare tvärtom 

• Anonym (Y)
    Anonym (Partyfin) skrev 2022-04-13 16:29:27 följande:

Du får väl tala om för henne att du gärna ser henne i de sexiga underkläderna även hemma.
    Det är inte jag som är TS.
  • Anonym (sådär)
    Core skrev 2022-04-13 16:27:20 följande:

gör något åt svartsjukan, om det är din endaste indikatio. till och med jag har ju finkalsonger av dyrare slag, avsedda för när jag klär upp mig

tänk om hustrun skulle misstänka mig för fuffens pga det, herregud 

Gör något åt din naivitet... bara för att du tar på dig finkallingar när du ska ut så har ju du ingen aning om av vilken anledning TS fru tar på sig sexiga underkläder för du vet ju lika lite som TS vad som rör sig i hennes huvud, eller hur?

Det är skillnad på tillit och blind tillit, tillit är bra, blind tillit är inte friskt på nåt sätt.
    Bara för att man litar på någon så betyder inte det att man måste blunda och stänga av hjärnan, det går alldeles utmärkt att använda sitt förnuft OCH lita på andra.
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Partyfin) skrev 2022-04-13 16:29:27 följande:

På vilket sätt kommer det hjälpa om hon knullar någon annan?

Jag tolkar inte TS oro som enbart en vilja att få se sin fru i sexiga under kläder, gör du?
  • Anonym (Man 53 år make)
    Anonym (Undrar) skrev 2022-04-13 15:52:46 följande:
    Borde jag vara orolig?

Jag är seriös och inget troll. 

Har sett att min fru klär sig i oerhört fina och sexiga underkläder när hon skall ut med vänner, jobbfest, krogen etc.
    Men annars och till vardags är det basic underkläder.

Har frågat henne om detta, och hon säger att hon vill vara fin utanpå och under kläderna.

Är detta ett svepskäl eller är det fler kvinnor som gör samma?
    Varningsklocka?

Inga varningsklockor alls. Men så är jag lyckligtvis den del av befolkningen som inte svartsjuk heller.

Berätta för henne att du tycker om att hon bär vackra underkläder och att du gärna ser att hon bär dem även hemma när hon inte är ute och roar sig med kompisarna.

Jag har full förståelse för att hon vill känna sig fin när hon roar sig. 

Lita på henne.
    Gör du inte det så blir det bara slitsamt för er båda. Förtroende är en viktig del i en relation. Lös det här i den änden istället och låt de vackra underkläderna få komma till användning mer...
Svar på tråden Borde jag vara orolig?